GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, rozwija dział Edukacji i Optymalizacji. Od lutego 2012r. do działu dołączyli kolejni specjaliści.
Maciej Górski, Email Marketing Expert, jest związany z GetResponse od blisko dwóch lat. Do tej pory czynnie wspomagał klientów GetResponse w realizowaniu kampanii email marketingowych oraz przeprowadzał szkolenia z obsługi GetResponse. W dziale Edukacji i Optymalizacji jest odpowiedzialny za planowanie długofalowych strategii email marketingowych klientów oraz edukację w zakresie najlepszych praktyk, komunikacji z klientem, budowaniem baz adresowych, czy przestrzegania przyjętych regulacji prawnych w komunikacji drogą elektroniczną.
Marcin Struzik, rozpoczął pracę na stanowisku Video Edytora. Do jego zadań w dziale Edukacji i Optymalizacji należy opracowywanie i tworzenie materiałów edukacyjnych video dla klientów oraz ekspertów email marketingu na potrzeby szkoleń, prezentacji i różnych wystąpień.
GetResponse jako jedyny dostawca na polskim rynku uruchomił dział Edukacji i Optymalizacji, który działa od czerwca 2011r. Do jego głównych zadań należy m.in. zwiększanie konwersji i zaangażowania odbiorców, dzielenie się wiedzą oraz opracowywanie długofalowej strategii klientów.
Aby współpracować z ekspertami GetResponse nie trzeba korzystać z oferowanej przez firmę platformy mailingowej, a wszystkie usługi mogą być wykonywane w określonych pakietach lub każda z osobna.
Implix, właściciel GetResponse, zatrudnia już ponad 100 specjalistów z różnych branż.