Warto wspomnieć, że kilka dni wcześniej CABP udostępnił swoim klientom również możliwość wykonywania przelewów ekspresowych BLIK na telefon. To unikalne polskie rozwiązanie, które jest najszybszym sposobem przekazywania pieniędzy pomiędzy klientami różnych banków. Nie wymaga znajomości numeru rachunku bankowego odbiorcy – wystarczy podać jego numer telefonu. Od połowy lutego klienci banku mogą korzystać również z płatności Google Pay, dostępnych dla użytkowników urządzeń z systemem Android.
– Jesteśmy bankiem, który uważnie słucha swoich klientów i dostarcza im takich rozwiązań, jakich potrzebują. Więc skoro na rynku pojawiły się tak popularne formy płatności mobilnych i nasi klienci zaczęli o nie dopytywać, od razu podjęliśmy decyzję, że musimy je jak najszybciej udostępnić. Nie mam wątpliwości, że ułatwianie dostępu do usług finansowych jest przyszłością bankowości i warto być częścią tego trendu – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes CABP.
Dzięki ostatnim wdrożeniom CABP posiada obecnie jedną z najatrakcyjniejszych ofert na polskim rynku jeżeli chodzi o płatności mobilne. Dodatkowo bank rozpoczyna właśnie ostatni etap testów nowej wersji swojego e-banku, czyli internetowego dostępu do rachunków i produktów. Wdrożenie produkcyjne dla wszystkich klientów przewidziane jest na początek czerwca.