Nowa witryna producenta instalacji wodnych i grzewczych zyskała na atrakcyjności także dzięki nowym materiałom i dodanym treściom – przybyło kilka ważnych działów, a wszystkie dane dostępne na starej stronie zostały zaktualizowane.
Rozbudowany dział „Oferta” ma pomóc nie tylko w zakresie doboru rozwiązania ściśle dopasowanego do konkretnych potrzeb, ale jest też rzetelnym źródłem wiedzy przy montażu poszczególnych elementów systemów.
Wyszukiwanie kontaktów stało się szybkie i intuicyjne: jedno kliknięcie na mapce w na wybrany region wystarczy, by uzyskać przejrzyste informacje o oddziałach, przedstawicielach, doradcach technicznych czy dystrybutorach i autoryzowanych wykonawcach spółki. Po wybraniu menu „KAN na świecie” na ekranie wyświetli się informacja o siedzibach i przedstawicielach spółki za granicą.
Wszelkie materiały informacyjne zostały usystematyzowane i zlokalizowane w jednym dziale „Do pobrania”. W poszczególnych zakładkach znajdują się poradniki, cenniki, instrukcje, ulotki i programy do projektowania.
Z kolei dział „Realizacje” zawiera zbiór licznych inwestycji opartych na systemach KAN, podzielonych według poszczególnych branż budownictwa – system KAN-therm bowiem, to doskonałe rozwiązanie zarówno dla nowych inwestycji, jak i budynków remontowanych oraz zabytków poddawanych renowacjom.
– Jednym z priorytetów przy budowie nowej strony było ułatwienie pracy osobom korzystającym z naszych produktów, dlatego też podzieliliśmy ją na strefy skupiające inwestorów, wykonawców, projektantów i dystrybutorów – mówi Małgorzata Słomińska –Wicher, dyrektor ds. marketingu w KAN. – Każda strefa zawiera dane i materiały ułatwiające obustronną współpracę m.in. możliwość zakupu programów do projektowania bezpośrednio z naszej strony.
Strony w innych językach dodawane będą sukcesywnie, począwszy od wersji rosyjskiej, która będzie gotowa w najbliższych dniach. W przygotowaniu są również wersje: angielska, niemiecka, ukraińska, białoruska, litewska, łotewska, estońska i inne.