Przygotowanie i wdrożenie nowej strony firmowej spółki, która mocno akcentuje naszą specjalizację w konkretnych branżach, a także przeprowadzenie kompleksowych zmian w obszarze identyfikacji wizualnej firmy, to wyraz naszej długofalowej strategii marketingowej i public relations, którą uparcie realizujemy. – mówi Tomasz Krause, prezes Graphcom Sp. z o.o.
Strona internetowa została podzielona na kilka sekcji, z których najistotniejsze to oferta dla kluczowych branż oraz „audyt korzyści” – nowatorska metoda oceny przydatności rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwach. Powyższe działania mają na celu zapewnienie obecnym i przyszłym klientom Graphcom dostępu do znacznie wyższej, niż dotąd, jakości informacji o ofercie przedsiębiorstwa. Spółka stawia na pokazywanie klientom korzyści, wynikających z wdrożenia systemów informatycznych, wspomagających zarządzanie. W tym celu realizuje u swoich klientów „audyty korzyści”, służące wykazaniu tych obszarów, w których można osiągnąć policzalne korzyści finansowe i odzyskać czas pracowników. Specjalizuje się w szczególnie w przedsiębiorstwach z branż: meblowej, materiałów budowlanych i wykończeniowych, finansowo – księgowej oraz elektronicznej i elektrotechnicznej.
Zmiany w identyfikacji wizualnej, w tym odświeżenie logotypu, to kolejny krok w celu wzmocnienia marki Graphcom wśród przedsiębiorstw meblowych, elektro, dystrybutorów materiałów budowlanych oraz biur rachunkowych.
Graphcom Sp. z o.o. to spółka specjalizująca się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch SA. Oferta oparta o najnowocześniejsze produkty oraz unikalny sposób analizy potrzeb klienta poprzez „audyt korzyści”, prowadzą do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty.
Więcej informacji o Graphcom Sp. z o.o. znajduje się na www.graphcom.pl