Nowa strona internetowa posiada nowoczesny layout oraz szereg nowych, pomocnych funkcji, takich jak m.in. kalkulator produktowy, zaawansowana wyszukiwarka produktów, porady architekta, czy galeria inspiracji z funkcją trybu pełnoekranowego. Dodatkowo internauci mogą skorzystać z aranżatora wnętrz, ułatwiającego dobór podłogi do konkretnego stylu i kolorystyki wnętrza.
„Zakup podłogi to decyzja na lata, a w naszym portfolio znajdują się deski w naprawdę dużej ilości wzorów. Często trudno sobie wyobrazić jak dana podłoga będzie wyglądała we wnętrzu, która najlepiej podkreśli jego styl itd.” – mówi Piotr Twardowski, Marketing Specialist Barlinek S.A., odpowiadający za wdrożenie nowej strony marki. – „Dlatego zależało nam, aby dostarczyć naszym klientom narzędzia, które ułatwią i uprzyjemnią wybór oraz zagwarantują satysfakcję z dokonanego zakupu”.
Strona internetowa jest kolejnym etapem zmian wizerunkowych i organizacyjnych, które realizuje Barlinek. Zapoczątkowało je wprowadzenie nowego, odświeżonego logo, a obecnie realizowany jest proces wdrażania nowych linii produktowych oraz nowego nazewnictwa deski barlineckiej. Podłogi podzielone zostały na 3 linie: PURE, DECOR, LIFE, z których każda dedykowana jest konkretnej grupie docelowej. Równolegle, dotychczasowe techniczne nazwy poszczególnych desek, zastąpione zostały bardziej life-stylowymi i oddziałującymi na wyobraźnię klientów. Część z nich odnosi się bezpośrednio do Cudów Natury – najpiękniejszych zakątków naszej planety, podkreślając w ten sposób związek marki Barlinek ze środowiskiem naturalnym.
Ofertę uzupełnia Deska YOUNG – linia specjalistycznych podłóg dla dzieci oraz nagrodzona przez architektów tytułem Dobry Design 2012 kolekcja Smaki Życia. Oprócz tego w ofercie marki znajdują się również podłogi z deski litej, profesjonalne podłogi sportowe oraz szeroka gama akcesoriów około podłogowych.
”Barlinek jest liderem rynkowym, firmą z tradycjami i wieloletnim doświadczeniem. Nasze podłogi są ekologiczne i całkowicie naturalne – wykonane w 100% z drewna. Teraz, dzięki realizowanemu procesowi zmian, połączymy te wartości z bardziej nowoczesnym wizerunkiem – odpowiadającym designerskiemu charakterowi naszych kolekcji”. – mówi Dorota Karbowska, Marketing Manager Barlinek S.A.