W porównaniu z poprzednim znakiem, nowy logotyp Związku Polskie Okna i Drzwi charakteryzuje się mocniejszym nasyceniem kolorów i zmienionym kształtem – obecnie, zamiast prostokąta, jest to kwadrat. W nowej identyfikacji wizualnej zrezygnowano również z nazwy Polskie Okna i Drzwi, zastępując ją skrótem POID.
– Nowy logotyp jest wyrazisty i dynamiczny, bardziej współczesny. Zmieniona identyfikacja wizualna stanowi dobrą ilustrację wartości naszej organizacji – profesjonalizmu i dbałości o wysoką jakość produktów – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku Polskie Okna i Drzwi – Nowy logotyp w wyraźny sposób podkreśla też, że jesteśmy polską organizacją, która stawia na nowoczesne rozwiązania i rozwój. Promujemy polskie produkty poza granicami kraju, więc nowa identyfikacja stanowi także symbol wyróżniający nas na zagranicznych rynkach – dodaje Paweł Wróblewski.
Nową identyfikację wizualną Związku Polskie Okna i Drzwi stworzyła Agencja Reklamowa Bandera –Zmieniony logotyp jest bardziej czytelny dla odbiorcy, stanowi połączenie tradycyjnych polskich barw i elementów – bieli, czerwieni, orła z rozpostartymi skrzydłami, z nowoczesnym designem – tłumaczy Marcin Wojciechowski, Dyrektor Kreatywny Grupy Aveex, do której należy Agencja Reklamowa Bandera – Nowy znak pokazuje, że Związek to organizacja zrzeszająca rzetelnych producentów, którzy dbają o wysoką jakość swoich produktów – dodaje Marcin Wojciechowski.
Nowy logotyp, stanowiący istotny element komunikacji organizacji, będzie towarzyszył wszelkim działaniom prowadzonym przez Związek Polskie Okna i Drzwi.
Za prowadzenie działań z zakresu Public Relations dla Związku Polskie Okna i Drzwi odpowiada agencja RedPen.