Życie aktywne, pełne werwy i pozytywnej energii, bez względu na wiek – to kluczowy przekaz rozpoczynającej się kampanii ArthroStopu® PLUS z Imbirem, która ukazuje codzienność w pozytywnej perspektywie. Scenariusz spotu przedstawia parę w średnim wieku, która ochoczo i tanecznym wręcz krokiem – wykonuje codzienne obowiązki.
Wzmocnieniem hasła przewodniego kampanii jest komentarz bohatera filmu: „nie ulegam chwilowej modzie – stosuję ArthroStop® i robię to, na co mam ochotę!”. Tym samym znany od lat „sprawdzony sposób na stawy” zyskuje nowy, uwiarygodniający wymiar.
Odświeżona kampania rozpoczyna się 8. października i potrwa aż do 13. grudnia 2012. W jej trakcie spot wzbogaci dodatkowa, 10-sekundowa „dokrętka” przedstawiająca, adresowany wyłącznie do pań 35+, preparat dbający o stawy i strukturę kobiecych kości ArthroStop® Lady z innowacyjnym kompleksem „OsteoFomula”.
Intensywna kampania ArthroStopu® obejmie swoim zasięgiem największe stacje ogólnopolskie i programy tematyczne, takie jak TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Info oraz AtMedia. Adaptację spotu na rynek polski przygotowała agencja reklamowa Opus B, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative, PR pozostaje po stronie Agencji PR Open Media.