NetAffiliation w kilku słowach i … w kilku cyfrach Spółka NetAffiliation należąca do grupy C2B to platforma afiliacyjna założona w 2003 roku, liczącą dziś ponad 130 współpracowników. Lider na rynku europejskim i południowo-amerykańskim, obroty spółki wciąż rosną i w 2011 roku osiągnęły 40 milionów euro. NetAffiliation proponuje reklamodawcom skorzystanie z sieci ponad 100 000 wydawców gotowych na przeprowadzenie 1 700 kampanii online na calym świecie. Najważniejsze sektory to : finanse, motoryzacja, zakupy grupowe, kluby zakupowe, serwisy randkowe, telekomunikacja, ubezpieczenia, FMCG. Kilka referencji: Vodafone, Skoda, Décathlon, TomTom, Toyota, TESCO, Newsweek, IBM, SEAT, Groupon Ekipy NetAffiliation doradzają i sugerują wydawcom wybór strategii w dziedzinie afiliacji i najlepiej dopasowane narzędzia reklamowe do każdej kampanii. Specjaliści od e-marketingu to jednocześnie konsultanci i mediatorzy pomiędzy dwoma stronami: reklamodawcami i stronami internetowymi. Ich misją jest wybór wydawców i generowanie rezultatów dla klientów. Ich celem jest zaproponowanie jak najlepszych rozwiązań reklamowych zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom. Co to jest afiliacja? Afiliacja to praktyka marketingowa dzięki której reklamodawca publikuje swoje oferty handlowe poprzez sieć stron internetowych – wydawców. To model organizacji, który jest oparty na zasadzie efektywności : wydawca, który zgadza się na opublikowanie kreacji reklamodawcy otrzymuje swoją część wynagrodzenia jeśli internauta wykona określone działanie na stronie internetowej reklamodawcy : zakup, umówienie spotkania z konsultantem, wypełnienie kwestionariusza czy zapisanie się do newslettera. Międzynarodowy zasięg NetAffiliation jest aktualnie obecna w 15 krajach. Grupa rozwija działalność na innych kontynentach, wzbogacając swoją sieć wydawców w Europie i Ameryce Południowej. NetAffiliation realizuje 60% swoich obrotów na rynku międzynarodowym. Aby wzmocnić tę dynamikę, firma otwiera trzy nowe filie : w Madrycie, Sao Paulo i Warszawie. Country Managerowie, eksperci w e-marketingu, będą pilotować operacje w Sao Paulo,Warszawie i Madrycie Nowi country managerowie zostali wybrani, aby pilotować rozwój działalności NetAffiliation w wymienionych trzech krajach. Ich główne misje to rozwój sprzedaży całej linii produktów na poszczególnych rynkach jak również pilotowanie produkcji (relacje z klientem, wydawcami, doradztwo). |
Michał Sołtys, Country Manager Polska (38 lat) Ukończył studia marketingowe na Uniwersytecie Gdańskim, jak również studia w zakresie Marketingu Interaktywnego na Uniwersytecie Paris XII. Michał rozpoczyna swoją karierę w 2002 roku jako OnLine Project Manager w Wenezueli. Następnie współpracuje z agencją Media Update Interactive w Londynie. W 2008 dołącza do ekipy NetAffiliation jako Country Manager Poland i w 2011 roku otwiera biura w Warszawie. W Polsce już 15 000 wydawców obsługuje kampanie platformy NetAffiliation, a Toyota, TESCO, Aviva, Colgate, PKO BP, Bank BGŻ, IBM to jedni z najważniejszych spośród 80 reklamodawców na tym rynku. |
O NetAffiliation Międzynarodowa platforma afiliacyjna świadcząca pełen zakres usług w dziedzinie performance marketing. NetAffiliation jest częścią grupy C2B, która od 8 lat intensywnie rozwija się na rynkach Europy i Amaryki Południowej proponując innowacyjne i kompleksowe rozwiązania niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii w Internecie. W połowie 2011 roku C2B wzbogaciło swoją ofertę o działania w zakresie Mobile Marketingu, zapewniając swoim klientom rozwiązania technologiczne dostosowane również do szybkiego rozwoju rynku urządzeń mobilnych. Klienci : Vodafone, Skoda, Décathlon, TomTom, Toyota, TESCO, Newsweek, IBM, SEAT, Groupon |