w , ,

NetAffiliation: Lider afiliacji w Europie i Ameryce Południowej otwiera nowe biuro w Warszawie

NetAffiliation w kilku słowach i … w kilku cyfrach

Spółka NetAffiliation należąca do grupy C2B to platforma afiliacyjna założona w 2003 roku, liczącą dziś ponad 130 współpracowników. Lider na rynku europejskim i południowo-amerykańskim, obroty spółki wciąż rosną i w 2011 roku osiągnęły 40 milionów euro.     

NetAffiliation proponuje reklamodawcom skorzystanie z sieci ponad 100 000 wydawców gotowych na przeprowadzenie 1 700 kampanii online na calym świecie.

Najważniejsze sektory to : finanse, motoryzacja, zakupy grupowe, kluby zakupowe, serwisy randkowe, telekomunikacja, ubezpieczenia, FMCG.

Kilka referencji: Vodafone, Skoda, Décathlon, TomTom, Toyota, TESCO, Newsweek, IBM, SEAT, Groupon

Ekipy NetAffiliation doradzają i sugerują wydawcom wybór strategii w dziedzinie afiliacji i najlepiej dopasowane narzędzia reklamowe do każdej kampanii.

Specjaliści od e-marketingu to jednocześnie konsultanci i mediatorzy pomiędzy dwoma stronami: reklamodawcami i stronami internetowymi. Ich misją jest wybór wydawców i generowanie rezultatów dla klientów. Ich celem jest  zaproponowanie jak najlepszych rozwiązań reklamowych zarówno reklamodawcom, jak i wydawcom. 

Co to jest afiliacja?

Afiliacja to praktyka marketingowa dzięki której reklamodawca publikuje swoje oferty handlowe poprzez sieć stron internetowych – wydawców.

To model organizacji, który jest oparty na zasadzie efektywności : wydawca, który zgadza się na opublikowanie kreacji  reklamodawcy otrzymuje swoją część wynagrodzenia jeśli internauta wykona określone działanie na stronie internetowej reklamodawcy : zakup, umówienie spotkania z konsultantem, wypełnienie kwestionariusza czy zapisanie się do newslettera.

Międzynarodowy zasięg

NetAffiliation jest aktualnie obecna w 15 krajach. Grupa rozwija działalność na innych kontynentach, wzbogacając swoją sieć wydawców w Europie i Ameryce Południowej.

NetAffiliation realizuje 60% swoich obrotów na rynku międzynarodowym. Aby wzmocnić tę dynamikę, firma otwiera trzy nowe filie : w Madrycie, Sao Paulo i Warszawie.

Country Managerowie, eksperci w  e-marketingu, będą pilotować operacje w Sao Paulo,Warszawie i Madrycie

Nowi country managerowie zostali wybrani, aby pilotować rozwój działalności NetAffiliation w wymienionych trzech krajach. Ich główne misje to rozwój sprzedaży  całej linii produktów na poszczególnych rynkach jak również pilotowanie produkcji (relacje z klientem, wydawcami, doradztwo).

Michał Sołtys, Country Manager Polska (38 lat)

Ukończył studia marketingowe na Uniwersytecie  Gdańskim, jak również studia w zakresie Marketingu Interaktywnego na Uniwersytecie Paris XII. Michał rozpoczyna swoją karierę w 2002 roku jako OnLine Project Manager w Wenezueli. Następnie współpracuje z agencją Media Update Interactive w Londynie.

W 2008 dołącza do ekipy NetAffiliation jako Country Manager Poland i w 2011 roku otwiera biura w Warszawie.

W Polsce już 15 000 wydawców obsługuje kampanie platformy NetAffiliation, a Toyota, TESCO, Aviva,  Colgate, PKO BP, Bank BGŻ, IBM  to jedni z najważniejszych spośród 80 reklamodawców na tym rynku.

O NetAffiliation

Międzynarodowa platforma afiliacyjna świadcząca pełen zakres usług w dziedzinie performance marketing. NetAffiliation jest częścią grupy C2B, która od 8 lat  intensywnie rozwija się na  rynkach  Europy i Amaryki Południowej proponując innowacyjne i kompleksowe rozwiązania niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii w Internecie. W połowie 2011 roku C2B wzbogaciło swoją ofertę o działania w zakresie Mobile Marketingu,  zapewniając swoim klientom rozwiązania technologiczne dostosowane również do szybkiego rozwoju rynku urządzeń mobilnych.

Klienci : Vodafone, Skoda, Décathlon, TomTom, Toyota, TESCO, Newsweek, IBM, SEAT, Groupon

www.netaffiliation.com

Avatar photo

Napisane przez Barbara Gruca

Ekologiczna i pojemna zmywarka Candy

VIPMedica Club rewolucjonizuje rynek programów zakupowych