To on będzie wyjaśniał najnowsze trendy, mody, zapraszał do świata Pełnego Inspiracji do Galerii Wnętrz Giant i pokazywał to, co na rynku najlepsze i najciekawsze. Rysunkowa historyjka z Panem Architektem, który tak jak każdy z nas czasem w życiu się też gubi i szuka pomocy będzie pojawiała się co dwa tygodnie na blogu na stronie www.giantmeble.pl i na Facebooku.
– Pan Architekt zrodził się w mojej głowie na początku budowania wizerunku Galerii Giant jako pełnej inspiracji Galerii Wnętrz – mówi Agnieszka Śliwka-Gumienna, kierownik Marketingu i Sprzedaży. Chciałam, aby nasz Klient miał świadomość, że nie inwestuje w swoje mieszkanie robiąc zakupy po prostu w centrum handlowym, ale, że znajduje się w miejscu wyjątkowym. Odwiedza galerię, która ma pomysł na to, jak oryginalnie poinformować go o ofercie i zaprosić do zakupów. W Galerii znajdują się marki bardzo szczególne, które poprzez wielopowierzchniowe ekspozycje dają naszym Klientom szansę na znalezienie wielu inspirujących pomysłów na wyposażenie mieszkania. Pan Architekt ma podkreślać oryginalność, profesjonalizm, nastawienie na doradztwo i szyte na miarę rozwiązania…
Pod względem marketingowym dla wielu ta koncepcja może być ryzykowna uważa Agnieszka Śliwka-Gumienna:
– Są tacy, którzy twierdzą, że dziś Klient patrzy jedynie na cenę, nie interesują go komiksy czy też ulotki z komiczną postacią. Może tak jest, ale nie do końca. Pan Architekt ma trafić do ludzi, którzy szukają niestandardowych rozwiązań, są wymagający, lubią unikatowe rozwiązania i stawiają na jakość – dodaje Agnieszka Śliwka-Gumienna.
Przygody Pana Architekta zapowiadają się ciekawie, przecież w naszym codziennym życiu z własnym „M“ zawsze się coś dzieje.
– Obiecuję, ze mną nikt nie będzie się nudził – mówi Pan Architekt. – Nie zapomnijcie. Co dwa tygodnie w poniedziałek spotykamy się na stronie www.giantmeble.pl w zakładce blog i na Facebooku.
Kolejne przygody Pana Architekta w Galerii Pełnej Inspiracji już 3 grudnia.