w

Narzędzia marketingowe Epicor na platformie SaaS

 Epicor Software Corporation, wiodący dostawca oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych, poszerzył swoją ofertę rozwiązań o możliwość wdrożenia aplikacji Epicor eMarketing oraz eSurveys w postaci oprogramowania jako usługi (Software-as-a-Service). Decyzja firmy to również efekt rosnącego zainteresowania klientów modelem chmurowym.

„Dynamika zmian na rynkach oraz silna konkurencja wpływa na poszukiwania przez firm systemów IT, które usprawnią relację z klientem. Z jednej strony przedsiębiorstwa chętniej inwestują w rozwiązania ekonomiczne finansowo, z drugiej oczekują zaawansowanych technologii. Odpowiedzią na takie potrzeby są właśnie Epicor eMarketing oraz Epicor eSurvey. Dodatkowym argumentem przemawiającym za atrakcyjnością tych rozwiązań, który ma coraz większe znacznie dla firm, jest elastyczny model ich użytkowania na platformie SaaS” – mówi Robert Sinfield, Senior manager, product marketing w Epicor.

Wykorzystując ich funkcjonalność firmy mogą stale monitorować i analizować opinie klientów, dzielić się z nimi nowymi informacjami, a także organizować własne kampanie marketingowe za pośrednictwem poczty elektronicznej.

„Obecnie mamy do czynienia z „erą klientów” świadomych, którzy korzystają z różnych nowoczesnych środków komunikacji, utrzymują w ten sposób nie tylko relacje z bliskimi, ale również te biznesowe. Dlatego tak ważna jest aktywna obecność firmy także w tym obszarze” – stwierdza Roxana Strohmenger, analityk firmy Forrester Research.

Jedną z firm, która wdrożyła Epicor eMarketing oraz eSurvey jest IS Enterprise, holenderski dostawca usług teleinformatycznych udostępnianych w hostingu. IS Enterprise korzysta z narzędzi eMarketing i eSurveys w połączeniu z oprogramowaniem Epicor IT Service Management (ITSM), które usprawnia zarządzanie infrastrukturą informatyczną.

„Dzięki Epicor eMarketing i eSurveys możemy stale sprawdzać opinie naszych klientów na temat jakości obsługi pracowników poszczególnych działów. Pozyskane w ten sposób dane zestawiamy z pomiarami czasu obsługi i stopniem realizacji umów, co pozwala nam zoptymalizować przydział personelu, a w efekcie zwiększyć zadowolenie klientów”  – mówi Arjan Steevels, dyrektor grupy IS.
Do kluczowych funkcji rozwiązania Epicor eMarketing należy możliwość szybkiego i prostego tworzenia spersonalizowanych wiadomości e-mail oraz mikrowitryn w formacie HTML (przy czym użytkownicy nie muszą pisać kodu samodzielnie). Firmy mogą również generować dostosowane do indywidualnych potrzeb kampanie realizowane za pośrednictwem poczty elektronicznej wraz ze szczegółowymi raportami, które dostarczają m.in. takie informacje, jak kto otworzył daną wiadomość oraz kiedy to nastąpiło.

Rozwiązanie Epicor eSurveys pozwala natomiast pozyskiwać dane na temat zachowań i preferencji klientów w czasie rzeczywistym. Produkt jest wyposażony w łatwy w obsłudze interfejs, który umożliwia sprawne opracowywanie ankiet. Narzędzie eSurveys tworzy łącze do każdej ankiety, zapewniając firmom różne modele dostarczania pytań: mogą one być przesyłane pocztą elektroniczną, wbudowane w stronę internetową oraz zintegrowane z social media, typu serwis Facebook. Zastosowanie tak wielu mechanizmów odpowiedzi podnosi wskaźnik uczestnictwa w badaniu. Zintegrowane narzędzia, takie jak tabele przestawne, wykresy, raporty statystyczne i analizy pytań otwartych, umożliwiają użytkownikom podejmowanie decyzji w oparciu o zebrane dane.

Rozwiązania Epicor eMarketing i eSurveys mogą działać samodzielnie lub zostać zintegrowane z innymi aplikacjami za pomocą oprogramowania Epicor Service Connect, centralnej platformy integracji procesów biznesowych.

Avatar photo

Napisane przez ITBC Com.

Spokojny sen malucha

Korek w łazience – czemu nie?