w , , ,

Największy wybór! Najlepsze marki! Satysfakcja – Komfort przedstawia ofertę ekspresowego remontu

Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Nowoczesna, angażująca komunikacja podkreśla szybkość realizacji i najwyższą jakość, a treści marketingowe wzbogacone AI wyróżniają bogate portfolio produktów oraz rozwiązań.

Ekspresowy remont z Komfortem 

Sklepy Komfort to nie tylko bogaty asortyment, ale także kompleksowa obsługa – od doradztwa po montaż. Nowa oferta ekspresowych usług spełnia oczekiwania klientów, którzy cenią wysoką jakość, sprawną realizację oraz dostęp do zróżnicowanych, dopasowanych do ich potrzeb produktów. Jej hasło przewodnie: „Największy wybór! Najlepsze marki! Satysfakcja” podkreśla zarówno różnorodność, jak i najwyższy standard kompleksowych realizacji.

Ruch, dynamika, światło – nowa strategia wizualna

Komfort umacnia swój wizerunek nowoczesnej firmy przy promocji oferty, stawiając na dynamiczną komunikację wizualną. Nowa strategia obejmuje serię materiałów, w tym dedykowane key visuale dla kluczowych kategorii – podłóg, łazienek, drzwi, kuchni i dywanów. Wyjątkowość propozycji w ramach oferowanych usług podkreślają slogany takie jak „Łazienka gotowa już w 14 dni!”, „Drzwi z montażem już w 14 dni!” oraz „Kuchnia z gwarancją na lata już w 7 dni!”. Marka akcentuje również szerokie portfolio produktowe: „Mamy tysiące dywanów!” oraz „W podłogach najlepsi!”. 

Podstawą kreacji kampanijnych była autorska sesja fotograficzna, w której główną rolę odegrał ruch. „Naszym celem było pokazanie SATYSFAKCJI wyrażonej poprzez dynamikę, światło i interakcję z produktem. Inspiracją była koncepcja „decydującego momentu” Henri Cartier-Bressona – uchwycenie idealnej chwili, w której produkt spotyka się z emocją użytkownika. W tym celu do projektu zaangażowano profesjonalnych tancerzy, których precyzyjne pozy i ekspresja pozwoliły na stworzenie unikalnych, pełnych dynamiki kadrów” – podkreśla Piotr Ragankiewicz, Manager ds. Kreacji w Sklepy Komfort S.A.

Efektem tej współpracy jest 6 wyjątkowych zdjęć, ukazujących tancerzy w dynamicznych pozach, otoczonych kluczowymi produktami z poszczególnych kategorii. Zatrzymana w czasie artystyczna poza w łazienkowej aranżacji, baletowe ruchy wśród frontów kuchennych, dynamiczne podskoki przy drzwiach, akrobatyczne figury na dywanie czy breakdance wśród paneli – każdy obraz opowiada własną historię, tworząc spójną, sugestywną narrację wizualną. Całość wizji uzupełnia abstrakcyjne tło z lewitującymi elementami wyposażenia wnętrz oraz dominująca neonowa paleta barw w odcieniach różu i błękitu, nadająca kompozycjom futurystycznego klimatu. 

Od konceptu do realizacji – w zgodzie z DNA Komfortu

Komfort konsekwentnie wykorzystuje nowoczesne technologie w swojej komunikacji wizualnej. Już w kampanii „Satysfakcja” z 2024 roku marka jako pierwsza w Polsce, zaimplementowała Unreal Engine i sztuczną inteligencję w procesie produkcji spotów reklamowych, podkreślając w ten sposób swoje zaangażowanie w dostarczanie satysfakcji na każdym etapie obsługi klienta. Finalny spot można zobaczyć tutaj.

Nowa odsłona strategii komunikacji kontynuuje tę narrację, adaptując ją do formatu statycznego, jednocześnie intensyfikując przekaz poprzez ponowne wykorzystanie technologii opartych na AI. To nowatorskie podejście do produkcji materiałów wizualnych, pozwoliło na harmonijne połączenie świata fizycznego z cyfrowym, podkreślając unikalny charakter oferty.

Aby zachować pełną szczegółowość produktów, efekty AI zastosowano selektywnie, precyzyjnie integrując je z klasyczną animacją. Do każdej kompozycji stworzono scenę 3D za pomocą wirtualnej kamery, aby uzyskać efekt głębi i realistyczne oddanie detali. Dzięki tej technologii możliwe były płynne przejścia i subtelne animacje, potęgujące wrażenie głębi i dynamizmu.

O kampanii

Komunikacja oferty usług ruszyła w marcu br., obejmując działania digital i OOH. Za kreatywną koncepcję i realizację materiałów wizualnych odpowiadają Sklepy Komfort S.A.. W działaniach z zakresu advocacy markę wspiera agencja Labcon, a zakup mediów online oraz offline powierzono agencji mediowej Value Media. Działania Paid Social realizowane są przez Salestube. 

Komfort konsekwentnie eksploruje nowe technologie – AI i wirtualne produkcje na stałe wpisały się w strategię firmy, która stale podnosi standardy w branży, budując wartościowe doświadczenia zarówno dla klientów, jak i całego rynku. 

Oferta jest dostępna pod linkiem https://komfort.pl/st/ekspresowy-remont.

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.  

Napisane przez InformacjeLabcon

VeloBank otworzył nową placówkę w podwarszawskich Markach. Mieszkańcy sfinansują plany Kredytem gotówkowym z RRSO 9,9%

Grymaszenie przy stole, czy poważne zaburzenie pokarmowe. ARFID – jak je rozpoznać i pomóc dziecku?