w

Na froncie nauki

Celem towarzystwa jest popularyzowanie i rozwijanie wiedzy o grach, zarówno w ujęciu teoretycznym (interdyscyplinarnie i od strony nauk szczegółowych), jak i praktycznym (tworzenie i rozpowszechnianie oraz zastosowania dydaktyczne).

Towarzystwo organizuje – samodzielnie i we współpracy z instytucjami naukowymi – spotkania i panele naukowe oraz inne imprezy związane z badaniem gier. Ma zamiar upowszechniać i wydawać powstające w Polsce ludologiczne prace naukowe.

PTBG propaguje ideę gier jako formy twórczego wykorzystania czasu, zamierza przedkładać władzom oświatowym wnioski dotyczące zastosowania gier w dydaktyce oraz projektować zainteresowanie nimi m. in. za pośrednictwem Internetu. Towarzystwo zajmuje również stanowisko w sprawach publicznych dotyczących gier.

Od 2005 roku PTBG organizuje coroczną Międzynarodową Konferencję Naukową “Kulturotwórcza funkcja gier”. Od roku 2009 ukazuje się czasopismo „Homo Ludens” – pierwszy ludologiczny periodyk naukowy w Polsce i zarazem oficjalne czasopismo Polskiego Towarzystwa Badania Gier.

Can’t Stop Games jest liderem branży gier społecznościowych w Polsce. Aplikacje firmy są publikowane przez największych światowych wydawców. Spółka dociera ze swoimi grami na wszystkie kontynenty, jest częścią globalnego rynku gier online i twórcą pierwszych w świecie, rewolucyjnych rozwiązań projektowych prezentowanych obecnie na polskich i międzynarodowych konferencjach branżowych. Can’t Stop Games to jednocześnie pierwsza europejska firma social-gamingowa, która dokonała ekspansji azjatyckiej, osiągając Chiny i Koreę, gdzie notuje się przeszło 500 mln użytkowników internetu.

Obok działalności biznesowej angażuje się w akcje prospołeczne, podejmując inicjatywy związane ze stymulowaniem rozwoju młodzieży oraz współpracą z instytucjami naukowymi i ośrodkami akademickimi.

Spółka wchodzi w skład największego w Polsce holdingu na rynku gier online pod skrzydłami Way7 Limited – inwestora, który w sześciu podmiotach skupił przeszło stu specjalistów i weteranów elektronicznej rozrywki. Celem grupy jest ekspansja na wszystkie platformy oferujące elektroniczną rozrywkę typu casual poprzez portale społecznościowe, dedykowane serwisy internetowe oraz urządzenia mobilne. Polityka holdingu zakłada sukcesywną rozbudowę sieci wysoko specjalizowanych spółek zatrudniających najlepszych specjalistów w branży cyfrowej rozrywki.

Avatar photo

Napisane przez Drews Marcin

Rada Miejska uchwaliła budżet Polkowic na 2012 rok

Park i ogród będą rewitalizowane