Animowane podstrony zostały przygotowane w najnowszej, 5 wersji html, przy użyciu styli kaskadowych (css3), dzięki czemu znacznie mniej obciążają system użytkowników. Są poprawnie wyświetlane we wszystkich nowoczesnych przeglądarkach www, a także działają na urządzeniach moblinych bez obsługi flash – np. iPad, iPhone, tablet.
Chcemy, aby nasze fanpage wyróżniały się nie tylko spośród stron serwisów zakupów grupowych, ale szerzej – stanowiły nową jakość wśród polskich (i nie tylko) firm obecnych na Facebooku – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik MyDeal.pl – Aktywność w tym serwisie jest dla nas niezwykle ważna z uwagi na szerokie dotarcie i wysoką interakcję. Facebook jest żywy i dynamiczny – chcemy, aby nasza obecność tam była równie żywa, nie tylko jeśli chodzi o umieszczane na tablicy wpisy.
Landing page zostały przygotowane w 16 wersjach i są dostosowane do profilu MyDeal w danym mieście – na każdym z nich są przedstawione trzy najciekawsze oferty, które pojawiły się dotąd w danym regionie. Wnikliwi obserwatorzy bez problemu rozpoznają także elementy architektoniczne charakterystyczne dla poszczególnych miejsc, czy – w obrysie animowanych obrazków – kontury swoich miast. Jest to ruch zgodny z filozofią MyDeal.pl, zawierającą się w haśle „Miasto, jakiego nie znasz”.
Wprowadzone rozwiązanie jest jeszcze rzadko spotykane. Animowane strony na Facebooku przeważnie zbudowane są w technologii Flash, natomiast MyDeal.pl zdecydował się na Javascript i Jquery.
– Oprócz tego, że nasze landing page wyglądają efektownie, mamy świadomość potęgi (przy jednoczesnej prostocie) narzędzia, jakim jest jQuery i Javascript. Dzięki temu dysponujemy możliwością dalszego, dynamicznego dostosowywania naszych zakładek powitalnych, szybkich zmian animacji, manipulowania elementami DOM – wyjaśnia Adam Kaliszewski.