– Zdajemy sobie sprawę z tego, że w branży zakupów internetowych, nie tylko grupowych, niezwykle ważna jest jakość, która buduje zaufanie i lojalność – począwszy od samej oferty handlowej, aż po obsługę klienta na każdym etapie. Zakupy grupowe to specyficzna działalność, w której równą odpowiedzialność z punktu widzenia kupującego ponosi serwis i partner realizujący usługę. Podjęliśmy więc szereg działań mających na celu poprawę tej jakości na wszystkich etapach – z nadzieją na podniesienie standardów na całym rynku zakupów grupowych – i już teraz odbieramy wiele pozytywnych sygnałów od użytkowników i partnerów biznesowych. – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik prasowy MyDeal.pl – Dzięki naszym działaniom, w tym dystrybucji ,,Kodeksu Dobrych Praktyk”, przedsiębiorcy zaczęli zwracać większą uwagę na komfort klientów z kuponami oraz jakość ich obsługi, ponieważ rozumieją, że przynosi to długofalowe korzyści.
Kodeks Dobrych Praktyk to zbiór zasad dla partnerów biznesowych MyDeal i szerzej – zakupów grupowych w ogóle. Przedsiębiorcy dowiedzą się z niego, czym charakteryzują się użytkownicy korzystający z tego typu ofert, jak przygotować swoich pracowników na promocję przez zakupy grupowe, w jaki sposób budować najwyższe standardy jakości obsługi oraz jak korzystać z narzędzi udostępnianym partnerom przez MyDeal.pl, takich jak np. internetowy Panel Partnera MyDeal.pl.
Kolejnym udogodnieniem dla użytkowników serwisu, w ramach dbałości o jakość, jest możliwość zwrotu niewykorzystanego kuponu w ciągu aż 6 miesięcy od daty zakupu bez podania przyczyny. Jest to krok daleko wykraczający poza obowiązujące prawo, nakładające na sprzedającego przez internet obowiązek zwrotu w ciągu 10 dni. W przypadku rezygnacji w okresie od 11 dni do 6 miesięcy po zakupie, środki są zwracane na konto użytkownika w systemie MyDeal.pl, do wykorzystania na kolejne zakupy w serwisie przez następne pół roku.
Firma jest również otwarta na sygnały od użytkowników. – Zauważyliśmy, że osoby korzystające z naszego serwisu chętnie piszą na specjalny adres e-mail [email protected], służący do zgłaszania wszelkich uwag dotyczących realizacji kuponów – wyjaśnia Adam Kaliszewski – Otrzymujemy coraz więcej wiadomości, zarówno podziękowań, jak i wskazówek, na co powinniśmy zwrócić uwagę przy doborze partnera i przygotowywaniu oferty. Wszystkie rady naszych użytkowników na pewno weźmiemy pod uwagę.
Na podstawie na podstawie opinii i ocen użytkowników, którzy korzystali ze zniżki na daną usługę lub produkt powstaje także aktualizowana na bieżąco lista rzetelnych firm współpracujących z MyDeal.pl a także wykaz partnerów, z którymi nie należy współpracować w przyszłości.