Zysk ze sprzedaży karmy zostanie wykorzystany w części na zorganizowanie dorocznej akcji „Zerwijmy łańcuchy”, która obejmuje swym zasięgiem całą Polskę, a jej głównym pomysłodawcą i organizatorem jest miesięcznik „Mój Pies”. Pozostałe środki zostaną przeznaczone na cele edukacyjne (ulotki informacyjne, konspekty lekcji dla szkół) związane z popularyzacją wiedzy na temat humanitarnego traktowania zwierząt.
– Cieszymy się, że wraz z Petstar.pl możemy przyczynić się do poprawy warunków życia psów i kotóww Polsce – mówi Filip Goździewicz, prezes spółki MyDeal – Jest to pierwsza inicjatywa charytatywna, w którą włączył się serwis MyDeal.pl, jednak zdecydowanie nie ostatnia.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z MyDeal.pl, ponieważ zakupy grupowe to nowy i niezwykle popularny wśród internautów kanał przekazu, który może być wykorzystany nie tylko do działalności komercyjnej, ale i na potrzeby akcji charytatywnych. – mówi Paulina Król, prezes Petstar Sp. z o.o. – Jesteśmy przekonani, że użytkownicy MyDeal.pl okażą się osobami wrażliwymi na los zwierząt i wesprą fundację Zwierzofani wspólnie z nami.
Promocyjna oferta karmy Eukanuba dla psów będzie dostępna do 5 sierpnia. Aby z niej skorzystać należy zarejestrować się w serwisie MyDeal.pl, nabyć kupon zniżkowy, a następnie po podaniu jego numeru zamówić karmę na stronie www.petstar.pl
Fundacja Zwierzofani powstała w 2011 roku z inicjatywy miesięcznika "Mój Pies". Jej głównym celem jest ufundowanie wetbusu do mobilnej, bezpłatnej sterylizacji psów i kotów, a także prowadzenie aktywnych działań w celu zmniejszenia liczby bezdomnych zwierząt. Prezesem Fundacji Zwierzofani jest Celestyna Król, a w jej radzie zasiadają: Aneta Awtoniuk, Maria Góralczyk, Agata Młynarska i Artur Dobrzyński.