Po pobraniu aplikacji wystarczy wprowadzić podstawowe dane, by w razie konieczności w szybki i przyjazny sposób powiadomić o zdarzeniu wymagającym interwencji assistance. Za pomocą zainstalowanej aplikacji kontakt z Centrum Alarmowym odbywa się poprzez automatyczne wysyłanie danych o rodzaju zdarzenia, lokalizacji, a także danych polisy i samochodu. Zgłoszenie takie jest automatycznie przyjmowane przez system obsługi klientów w Europ Assistance Polska, a konsultanci natychmiast organizują pomoc. Dzięki wykorzystaniu lokalizacji GPS, miejsce zdarzenia jest dokładnie ustalane, co znacząco wpływa na komfort i czas realizacji usługi.
Aplikacja jest indywidualizowana i dostosowywana do potrzeb poszczególnych programów assistance realizowanych przez Europ Assistance Polska, a także do rodzaju polisy klienta. Dzięki temu, klient pobiera aplikację dopasowaną do jego zakresu świadczeń i jest w stanie wybrać z listy jedynie takie usługi, które przysługują mu w ramach wykupionej polisy.
– Aplikacja mPomoc to jedno z naszych najnowszych rozwiązań, stworzone aby w oparciu o dostępne technologie szybciej i wygodniej pomagać klientom w sytuacjach typu assistance. Wykorzystywanie innowacji technologicznych w obszarze care services i assistance to jedno z głównych założeń naszej inicjatywy rynkowej Assistance 2.0. Cieszymy się, że możemy udostępniać naszym klientom i partnerom najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne i funkcjonalności, nieobecne dotychczas na rynku polskim, które znaczne zwiększają komfort klientów oraz dostępność naszych usług – dodaje Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.
Aplikacja mPomoc stworzona została w wersji na telefony iPhone, a wkrótce zostanie również udostępniona na urządzenia mobilne z systemem Android.