w

Mosznowładcy w Galerii Przymorze, czyli darmowe badania profilaktyczne dla mężczyzn

W sobotę 14 października 2023 roku w godzinach 10.00-20.00 w Galerii Przymorze odbędzie się akcja profilaktyczna „Mosznowładcy”, w ramach której Panowie będą mogli sprawdzić zdrowie swoich jąder oraz prostaty. Organizatorem akcji jest Fundacja Kapitan Światełko.

„Mosznowładcy” to kolejna prozdrowotna akcja, do której przyłącza się Galeria Przymorze. Tym razem zadbamy o zdrowie Panów zachęcając ich do profilaktyki „męskich” nowotworów. 14 października w godz. 10.00-20.00 w dwóch mobilnych gabinetach będzie można bezpłatnie wykonać:

  • nieinwazyjne badanie USG jąder (dla mężczyzn do 40. roku życia);
  • badanie poziomu PSA (dla mężczyzn powyżej 40. roku życia), czyli markera nowotworowego prostaty we krwi.

Aby skorzystać z badań, nie trzeba się zapisywać, decyduje kolejność zgłoszeń. Zarówno badanie USG, jak i testy poziomu PSA nie wymagają żadnego przygotowania – poza zachowaniem higieny osobistej.

„Co roku w Polsce odnotowuje się 1500 nowych przypadków raka jądra i 15 000 zachorowań na raka prostaty, dlatego tak ważna jest profilaktyka ‘męskich’ nowotworów. Wcześnie wykryty rak daje szansę na skuteczne leczenie i wyzdrowienie, dlatego gorąco zachęcamy naszych Klientów do skorzystania z bezpłatnych badań profilaktycznych. Panowie – zróbcie coś dla siebie i przyjdźcie zbadać się do Galerii Przymorze – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, Dyrektor Galerii Przymorze.

Akcja odbędzie się na parterze Galerii Przymorze, w okolicach Zielonej Ściany.

Informacje o firmie:

Galeria Przymorze powstała w 2009 roku i jest zlokalizowana w sercu gdańskiej dzielnicy Przymorze przy ul. Obrońców Wybrzeża 1, obok najdłuższego w Europie Środkowej budynku mieszkalnego „Falowiec”. Ofertę handlową centrum tworzy 68 najemców, a głównymi z nich są: hipermarket E.Leclerc oraz sklepy C&A, CCC, Dealz, Decathlon, Deichmann, Hebe, Jysk, Pepco czy RTV EURO AGD. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Calypso.

Galeria Przymorze to harmonia miasta i natury. Wokół centrum znajdują się liczne tereny zielone, w tym blisko położony park. Przyroda okalająca budynek Galerii została także przeniesiona do środka – Zielona Ściana to aż 100 m2 pokrytych kilkudziesięcioma gatunkami roślin, oczyszczającymi powietrze.

Właścicielem Galerii Przymorze jest ImmoGdańsk sp z o.o. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska.

www.galeriaprzymorze.pl

O APSYS:

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. 

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi.

Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.

Avatar photo

Napisane przez Orchidea PR

Grill SAKURA firmy Grafen – produkt inspirowany japońską tradycją

Jesienna akcja „Ciuch w ruch” startuje w CH Rondo