w ,

Moda na Czarny Potok Resort&Spa

Tradycyjna biała suknia to spełnienie marzeń niejednej kobiety. Romantyczna wyprawa w góry połączona z komfortowym wypoczynkiem w otoczeniu zapierającej dech w piersiach przyrody i zabiegami spa to idealne dopełnienie dnia ślubu. Dlatego postanowiliśmy wręczyć jednej z panien młodych biorących udział w pokazie zaproszenie do 4 gwiazdkowego hotelu i 5 gwiazdkowego spa Czarny Potok, które już niedługo będzie miało swoją oficjalną premierę na rynku. – komentuje Tomasz Panabażys, wiceprezes J.W. Construction Holding S.A.

Czarny Potok Resort & Spa ma być nie tylko wizytówką segmentu luksusowego J.W. Construction Holding S.A., ale także silną konkurencją, która standardem usług będzie zawsze celowała ponad oczekiwania klientów. Spółka zamierza uczynić z projektu autonomiczną i wyróżniającą się markę zarówno dla klienta docelowego, jak i środowisk branżowych w skali kraju i zagranicą.

Wierzymy, że niedługo rozpocznie się moda na Czarny Potok. Piękno tej części Krynicy Zdroju, do którego dopasowaliśmy architekturę hotelu, będzie z pewnością dużym atutem projektu. – dodaje Panabażys.

Avatar photo

Napisane przez Martis

Excel V – podwójna długość fali dla jeszcze skuteczniejszej terapii naczyniowej

Rekiny biznesu unikają rozgłosu