UPRISER kompletując skład jury postawił przede wszystkim na doświadczenie w działalności biznesowej, ale też budowaniu i rozwijaniu startupów. Bogata wiedza i know-how UPRISER Committee zagwarantują wyłonienie najlepszych projektów, ale pozwolą również na intensywną i przede wszystkim efektywną pracę nad ich dalszym wdrożeniem.
– Każda z osób w UPRISER Committee miała do czynienia ze startupami, najczęściej budując własny lub będąc w zespole wdrażającym dany projekt. Poprzeczka jest ustawiona wysoko, bowiem są to osoby wymagające, szukające mocnych pomysłów z ponadprzeciętnie zaangażowanym zespołem. Jednak warto się postarać, bowiem możliwość dalszej pracy nad projektem pod okiem i z pomocą UPRISER Committee jest bezcenna – mówi Marcin Bielówka z FZ KPT.
W skład UPRISER Committee wchodzą: Piotr Nędzyński – współtwórca i organizator największej w Polsce społeczności startupowej – Hive53.com., dr Joanna M. Wasiluk – broker technologiczny, Marek Przystaś – współtwórca Duckie Deck, Jaromir Działo – założyciel m.in. sprzedanej w dolinie krzemowej firmy Topicmarks.com oraz 3 udanych startupów, Rafał Han – założyciel firmy Han Bright, twórca grupy BrightBerries, Szymon Słupik – założyciel firmy CDN oraz HomerSoft oraz Krzysztof Bełech – Prezes Zarządu, Dyrektor Inwestycyjny, założyciel SATUS.
Więcej informacji o inicjatywie na: www.upriser.pl
Na wszelkie pytania odpowie nasz broker technologiczny:
dr Joanna M. Wasiluk
t.: +48 (12) 387 81 60
Patronat medialny nad projektem objęły:
Magazyn Proseed, Radio Kraków S.A, TVP Kraków, MamBiznes.pl, Mam Startup, dlaStudenta.pl, inwestycjewinnowacje.
Inicjatywa realizowana w ramach działań promujących projekt "Inkubowanie nowych innowacyjnych spółek w Krakowskim Parku Technologicznym" realizowany przez Fundusz Zalążkowy KPT ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
UPRISER to inicjatywa Funduszu Zalążkowego Krakowskiego Parku Technologicznego wspomagająca pomysłodawców w przejściu z poziomu koncepcji/pomysłu na poziom realnego biznesu. Sama nazwa odwołuje się do trzech obszarów skojarzeń: „up” nawiązuje do działań związanych z rynkiem start-upowym, „riser” rozumiany jako ułatwienie wejścia na wyższy poziom, a także skojarzenie odwołujące się do idei „powstania” – buntowania się przeciw funkcjonowania w utartych stereotypach, czy inaczej budowania przyszłości na własnych zasadach.