w

M&M’s® – wszystkie kolory zabawy. Marka podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce

W połowie sierpnia wystartowała nowa kampania M&M’s®, która pokazuje, że pomimo różnic, może nas połączyć jedna prosta rzecz: zabawa.  

Przedstawienie partnera lub partnerki rodzicom bywa naprawdę stresujące – szczególnie kiedy spotykają się dwa zupełnie inne światy. Szybko może okazać się jednak, że pomimo pozornych różnic, łączy ich więcej niż mogłoby się wydawać na początku.  

Nowa, utrzymana w żartobliwym tonie kampania M&M’s® pokazuje, że zrozumienie drugiego człowieka wcale nie jest takie trudne. Najważniejsza jest otwartość na innych, a dzięki sile zabawy każdy może poczuć się częścią grupy. Kampanii przyświeca hasło „wszystkie kolory zabawy”, które napędza światowy ruch pozwalający przypomnieć sobie, że – mimo różnic – wszyscy należymy do społeczności, którą silnie łączy jedna prosta rzecz: zabawa. 

Link do video:  

https://www.youtube.com/watch?v=1zjezo2TG0A 

https://www.youtube.com/watch?v=oNbc342YVCc 

Nowa reklama wpisuje się w misję marki, jaką jest promowanie inkluzywności i otwartości.  

Na YouTubie oraz w social mediach, konsumenci będą mieli okazję zobaczyć krótkie spoty reklamowe. Kampania potrwa od 13 sierpnia do początku listopada 2023. Za stworzenie materiałów odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom. 

Napisane przez ewakowalska

VeloBank rozszerza współpracę z Prudential o kolejne ubezpieczenia

Piotr Kaznowski obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu Mars Wrigley dla regionu centralnej i wschodniej Azji