Celem kampanii jest pozyskanie do końca roku 450 nowych pracowników do zespołów zajmujących się w Serco obsługą klienta w branży turystycznej. Tak duża rekrutacja wiąże się z podpisaniem przez firmę nowego kontraktu.
W ramach współpracy MJCC odpowiada za zaplanowanie i prowadzenie całości działań wizerunkowych skierowanych do studentów oraz kandydatów z doświadczeniem, w tym PR rekrutacyjny, relacje z uczelniami, a także działania w mediach społecznościowych.
***
Informacje o MJCC
MJCC jest pierwszą agencją w Polsce specjalizującą się w employer brandingu. Zapewnia kompleksowe wsparcie: od badań, przez opracowanie strategii, aż po prowadzenie działań komunikacyjnych wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Agencja realizowała projekty m.in. dla Danone, Ericpol Telecom, Getin Banku, Jeronimo Martins, Kraft Foods czy Serco. Więcej: www.mjcc.pl
Serco jest międzynarodową firmą usługową notowaną na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, która łączy szeroką wiedzę biznesową z działalnością opartą o wartości. Firma zatrudnia ponad 100.000 pracowników w 30 krajach na całym świecie. Oferuje pełne portfolio usług biznesowych dla klienta z sektora państwowego, przede wszystkim z obszarów zdrowia, edukacji, transportu, nauki i obrony. W krakowskim biurze firma realizuje usługi dla klientów z branży turystycznej.