To targi, które odczarowują błędne przekonanie, że polskie marki i projektanci są niedostępni, zbyt drodzy, nie nadający się do łączenia z ubraniami z popularnych sklepów. Organizatorzy chcą udowodnić, jak właśnie te dwa fronty mody „ready to wear” w Polsce się uzupełniają.
Impreza będzie reklamowana na blogach poświęconych modzie, jak Efekty Uboczne, Fashionitka czy JagaDesign, które mają po kilka tysięcy czytelników. Zapowiedzą je także magazyny i portale internetowe związane z modą oraz prasa codzienna. Tym samym przyciągnie to do Blue City wyjątkową i różnorodną klientelę.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity