Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum osiągnęła 4,5 mln zł przychodów w maju, co stanowi wzrost o 29 proc. względem wyniku wypracowanego w analogicznym okresie rok wcześniej. Najszybciej rozwija się kanał nowoczesny, który w minionym miesiącu wygenerował 2,5 mln zł – jest to wzrost o 54 proc. r/r. Spółka konsekwentnie rozbudowuje ofertę produktową oraz kanały sprzedaży, co pozytywnie przekłada się na osiągane wyniki.
Od początku roku do końca maja Miraculum wygenerowało 21,1 mln zł przychodów. Narastająco, najlepszy wynik odnotowuje nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety – w omawianym okresie wypracował 11,3 mln zł i jest to wzrost o 22 proc. w porównaniu do okresu styczeń-maj 2023 r.
– Cieszymy się, że nasze produkty i nowe wdrożenia spotykają się z dużym zainteresowaniem Klientów. Tylko w okresie ostatnich tygodni wprowadziliśmy do oferty w marce JOKO wiele nowości makijażowych a w marce Pani Walewska odmładzający krem pod oczy, na powieki i okolice ust. Aktualnie cały nasz zespół pracuje nad kolejnymi nowymi wdrożeniami, a już za chwilę zaprezentujemy nowy koncept perfumeryjny – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.
Miraculum umacnia też sprzedaż eksportową. W maju segment ten wygenerował przychody na poziomie 697 tys. zł – jest to wzrost o 16 proc. r/r. Na przełomie czerwca i maja spółka uczestniczyła w targach Beauty Expo Central Asia w Kazachstanie.
– Podczas targów w Kazachstanie odbyliśmy wiele inspirujących rozmów biznesowych – umocniliśmy naszą pozycję w regionie Azji Centralnej i spodziewamy się, ze nasze rozmowy w najbliższym czasie zaowocują kolejnymi, zagranicznymi kontraktami – dodaje Sławomir Ziemski.