Internet jest dla spółek giełdowych kluczową przestrzenią do budowania relacji z inwestorami. Wiedza o tym, jakie są potrzeby inwestorów oraz jak zbudować przyjazny serwis www, to dla nich klucz do sukcesu. Agencja interaktywna Autentika przeprowadziła badania na grupie inwestorów odwiedzających serwis Bankier.pl. Na ich podstawie przygotowała miniporadnik opisujący sześć podstawowych zasad , którymi należy się kierować, budując serwis www relacji inwestorskich.
– Profesjonalne inwestycje giełdowe nie istnieją bez Internetu. To fakt, który na przestrzeni lat potwierdziło każde kolejne badanie – mówi Jarosław Ryba, analityk działań Gospodarki i Inwestowania Bankier.pl . Tym większą presję na potwierdzeniu profesjonalnych RI w kanale elektronicznym powinni czuć giełdowi emitenci – dodaje Jarosław Ryba.
Głównym celem publikacji jest promowanie idei projektowania stron internetowych skoncentrowanych na zaspokajaniu potrzeb informacyjnych i komunikacyjnych użytkownika.
– Nasze badanie pokazało, że aż 73% ankietowanych inwestorów zrezygnowało z zakupu akcji spółki, ponieważ jej strona internetowa nie wzbudzała zaufania – mówi Michał Samojlik, Prezes Autentiki .Mam nadzieję, że nasza publikacja pomoże zmniejszyć liczbę takich sytuacji – dodaje Michał Samojlik.
Partnerem publikacji jest serwis finansowy Bankier.pl oraz ankietka.pl .
Link do publikacji: http://autentika.pl/pl/blog/relacje-inwestorskie-w-sieci