Worldwide Partner Conference (WPC) to coroczna międzynarodowa impreza, która gromadzi partnerów Microsoftu z całego świata. Jest jedyną w swoim rodzaju okazją do dokonania pełnego przeglądu globalnych kompetencji i pomysłów na to, w jaki sposób praktycznie można zastosować standardy technologiczne Microsoftu w rozwiązaniach biznesowych. Do tegorocznej edycji konkursu nadesłano blisko 3000 zgłoszeń z ponad 100 krajów. Jury zdecydowało się wyróżnić firmę ISCG, nadając jej tytuł Microsoft Partner of the Year 2011.
Dlaczego wyróżniono ISCG?
Firma w ostatnim okresie wdrożyła znaczące projekty w dużych organizacjach. Wykorzystała w nich standardy Microsoftu, dodając równocześnie wartość w postaci indywidualnych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki wymagań każdego z tych klientów. W krótkim czasie ISCG opracowało 3 produkty dedykowane konkretnym firmom, które następnie stały się standardami gotowymi do wdrożenia w innych organizacjach.
Tak było z autorskim systemem Costguardian , rodzajem platformy billingowej, której zadaniem jest optymalizacja kosztów połączeń telefonicznych, przeciwdziałanie nadużyciom i defraudacji. Innym rozwiązaniem jest eProposal , czyli uniwersalny system wspomagający powstawanie złożonych i skomplikowanych dokumentów, w których tworzeniu uczestniczy wielu autorów. System został wdrożony w jednym z funduszy inwestycyjnych, dzięki czemu znacznie skrócono czas przygotowywania prospektów produktów. Trzeci przykład dedykowanego rozwiązania, to RiskAnalizer – system do kalkulacji i przeciwdziałania ryzyku w obszarze IT. ISCG wdrożyło go na użytek Ministerstwa Sprawiedliwości, ale dzięki wypracowanej metodologii, RiskAnalizer może znaleźć zastosowanie praktycznie w każdej organizacji.
Polska spółka łączy w rozwiązaniach takie technologie Microsoftu, jak Active Directory, Exchange, produkty z rodziny Forefront i System Center, SharePoint czy Enterprise Project Management. „Sądzę, że doceniono w nas dwie rzeczy. Po pierwsze: elastyczność informatyczną, czyli zdolność do wytwarzania na bazie ogólnodostępnych standardów unikatowych rozwiązań, które odpowiadają na konkretne potrzeby biznesowe. Po drugie: rzeczywiste przełożenie technologii na biznes i procesy. Potrafimy pokazać twarde dane: szybkie ROI, wielokrotne skrócenie procesu czy wymierne oszczędności. To właśnie jest dziś od IT oczekiwane” – mówi Marcin Balun , Członek Zarządu ISCG Sp. z o.o.
Jury WPC 2011 doceniło wdrożenia przeprowadzone przez ISCG w dużych organizacjach. Dla polskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych spółka zrealizowała międzynarodowy projekt migracji poczty elektronicznej do spójnego środowiska, z uwzględnieniem dopełnienia wymogów bezpieczeństwa komunikacji. Projekt objął wszystkie polskie placówki dyplomatyczne. Duże projekty związane z konsolidacją infrastruktury, spółka zrealizowała też w grupach energetycznych Energa SA (w konsorcjum z Sygnity S.A.) i EDF Polska, a w trakcie realizacji jest dwuletni projekt w Narodowym Funduszu Zdrowia.
ISCG wspiera organizacje w trzech strategicznych obszarach:
- infrastrukturze IT (zarządzanie infrastrukturą, poczta elektroniczna, migracje, usługi katalogowe, wirtualizacja, systemy backup)
- doskonaleniu procesów biznesowych (projektowanie i wdrażanie dedykowanych rozwiązań, obieg dokumentów/spraw, rozwiązania portalowe, zarządzanie projektami),
- bezpieczeństwie (systemy bezpieczeństwa, polityka bezpieczeństwa, PKI, silne uwierzytelnianie, audyty).
Do grona Klientów ISCG należą m.in.: Bank BPH S.A., Bank Zachodni WBK S.A., ING Bank Śląski S.A., Pioneer Pekao Investment Management S.A., Grupa Lotos S.A., Grupa Energa, Grupa PGE, PKP Energetyka, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Sprawiedliwości, Narodowy Fundusz Zdrowia, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Urzędy Miasta Poznań, Warszawa, Kraków, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego i wielu innych.
Więcej o firmie pod adresem www.iscg.pl