w ,

Microsoft Dynamics gromadzi społeczność klientów i partnerów podczas konferencji Convergence 2012

Microsoft Dynamics po raz kolejny organizuje międzynarodową konferencję Convergence 2012, adresowaną do klientów i partnerów firmy z całego świata, działających w różnych branżach. Największy i najważniejszy dla Microsoft Dynamics event, który odbędzie się w dniach 18-21 marca w Houston, w ubiegłym roku zgromadził aż 9000 uczestników. Wydarzenie promuje rozwiązania Microsoft Dynamics umożliwiające firmom osiągnięcie założonych celów biznesowych, dynamiczny rozwój oraz elastyczne przystosowanie się do zmieniających się warunków rynkowych. Podczas konferencji uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji gościa specjalnego – Colina L. Powella, top managerów Microsoft: Kirilla Tatarinova i Kevina Turnera, a także zapoznać się z nowymi rozwiązaniami oferowanymi przez Microsoft Dynamics i jego partnerów, poszerzyć wiedzę na temat rozwiązań IT odpowiadających na konkretne potrzeby biznesu oraz wymienić się swoimi doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów Microsoft.

Według Billa Gatesa, aby odnieść sukces w otoczeniu rynkowym podlegającym ciągłym zmianom, firmy muszą działać z prędkością myśli. Oznacza to, że potrzebują narzędzi pozwalających na wgląd w informacje dotyczące zasobów oraz procesów zachodzących wewnątrz i na zewnątrz organizacji, aktualizowanych w czasie rzeczywistym.

– Aplikacje biznesowe Microsoft Dynamics, pozwalające na gromadzenie, przekazywanie i analizowanie informacji, umożliwiają firmom zamienianie surowych danych w cenną wiedzę, dzięki czemu mogą one przewidywać efekty planowanych działań, a także zauważać fakty i trendy rynkowe, o których konkurencja jeszcze długo się nie dowie. Taka wiedza to ogromy atut pozwalający firmie czerpać korzyści z zachodzących zmian i przekształcać organizację ze statycznego konglomeratu w prężnie działający organizm, dynamicznie reagujący zarówno na bodźce pochodzące z jego wnętrza, jak i na zewnętrzną stymulację ze strony rynku. – komentuje Adam Komorowski, Dyrektor Działu Aplikacji Biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.

Podczas konferencji Convergence 2012 uczestnicy dowiedzą się, jak w pełni wykorzystać możliwości rozwiązań biznesowych oferowanych przez Microsoft Dynamics, poznają najnowsze plany, produkty i technologie firmy, nawiążą liczne znajomości z przedstawicielami swojej branży, ekspertami z Microsoft oraz specjalistami partnerskich firm wdrożeniowych. Goście będą mogli wybierać spośród ponad 350 prezentacji przygotowanych przez organizatorów w siedmiu różnych formach najlepiej odpowiadających ich treści, np. w postaci wykładów (General Sessions), pogłębionych analiz (Deep Dive Sessions) czy dyskusji interaktywnych (Interactive Discussions), w ramach ośmiu ścieżek dotyczących różnych produktów Microsoft Dynamics. Warto zwrócić szczególną uwagę na ścieżkę crossproduktową – łączącą w sobie sesje dotyczące Business Intelligence, zagadnień serwerowych i poszczególnych narzędzi, ścieżkę Microsoft Office, dzięki której uczestnicy dowiedzą się, jak synergicznie wykorzystywać narzędzia Microsoft Dynamics i Microsoft Office, oraz ścieżkę Business Leadership. Ta ostatnia skupia w sobie inspirujące prezentacje przywódców, wizjonerów i profesjonalnych coachów na temat przekuwania trudności w sukces, wyzwań w szansę i zmian w okazję. Prelekcje pozwolą uczestnikom diametralnie zmienić swój sposób postrzegania biznesu, a także mogą okazać się przydatne również w życiu prywatnym.

Uczestnicy Convergence 2012 będą też mogli korzystać z wirtualnych targów. Za pomocą specjalnych narzędzi wyszukiwania z łatwością odnajdą prezentacje rozwiązań odpowiadających swoim wymaganiom i dostawców posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie w projektowaniu i wdrożeniach rozwiązań dla konkretnej branży lub odpowiadających na konkretne potrzeby biznesu. Ponadto za pośrednictwem platformy expo będzie też można nabyć specjalistyczne publikacje biznesowe sygnowane logo Microsoft Dynamics.

Aby dołączyć do grona społeczności Microsoft Dynamics i dokonać dynamicznej transformacji swojej firmy, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.microsoft.com/dynamics/convergence/houston12/Default.aspx?p=Logo, gdzie można również znaleźć więcej informacji na temat spotkania.

***

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją – Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office – którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego” poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit”, Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości”, który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007”. Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny” Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3…2..1…Internet!”. W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

***

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: [email protected]

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: [email protected]

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: [email protected]

Agnieszka Zarzycka
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: [email protected]

Avatar photo

Napisane przez Sigma

Stadiony Euro w Klubie Sztuka Architektury

Veracomp nagrodzony w konkursie partnerskim Jabra