w

Merlin.pl stawia na e-społeczność

Fani cenią jakość

Grudniowa kampania Merlin.pl na Facebooku była skierowana do obecnych fanów, jak i ich znajomych, umożliwiając obu grupom zdobycie kuponów rabatowych na zakupy w sklepie. Dzięki promocji fanpage Merlina pozyskał ponad 10 tysięcy nowych fanów, którzy mimo zakończenia zabawy nadal pozostają aktywnymi użytkownikami.

Nasza obecność na Facebooku koncentruje się na działaniach jakościowych, staramy się łączyć element wizerunkowy z prosprzedażowym, ale unikając bezpośredniego zachęcania do zakupów – mówi Agata Cupriak, Specjalista ds. Komunikacji i PR w Merlin.pl.

W lipcu br. fanpage Merlin.pl został uznany za jeden z najlepszych polskich profili przez redakcję Pulsu Biznesu.

Zależy nam na utrzymaniu tej pozycji i prowadzeniu atrakcyjnej dla fanów komunikacji, polegającej m.in. na dostarczaniu ciekawych informacji kulturalnych i świeżych tematów do dyskusji – dodaje Cupriak.

Firma zapowiada w przyszłym roku wzmocnienie wymiaru multimedialnego fanpage’a i kolejne, atrakcyjne zabawy dla fanów.

Nowego Merlina stworzą… użytkownicy

Równocześnie Merlin.pl, uruchomił program konsultowania z klientami kierunków rozwoju oferty i zbierania ich pomysłów nowych rozwiązań pod nazwą Merlin.pl Pełen Pomysłów (http://merlinpelenpomyslow.ideascale.com).

Dzięki obecności na Facebooku przekonaliśmy się, jak wiele ciekawych pomysłów mają nasi fani i postanowiliśmy zaprosić ich do współtworzenia Merlina – mówi Agata Cupriak.

W nowym serwisie fani mogą zamieszczać pomysły na zmiany w sklepie, najlepsze będą co miesiąc nagradzane bonami na zakupy w Merlin.pl.

Chcemy budować sklep jak najbardziej przyjazny klientom, dlatego postanowiliśmy zasięgnąć ich rady – wyjaśnia Cupriak.

Pierwsze pomysły użytkowników mają trafić do realizacji już po Nowym Roku.

Oba projekty zostały zrealizowane we współpracy z Agencją Kalicińscy.com.

Avatar photo

Napisane przez Cupriak Agata

Wigilijne spotkanie

Ekskluzywne mieszkania z klimatem