Odzież należy do najchętniej kupowanych produktów przez internautów. W ofercie nowego działu znajduje się odzież damska, męska i dziecięca, bielizna, torby i akcesoria oraz biżuteria. Na początek ponad 2 tysięcy modeli w pełnej gamie rozmiarów, których liczba będzie się zwiększała w najbliższych miesiącach.
Merlin.pl kończy w tym roku 12 lat, zaczynając jako księgarnia, z biegiem lat zmienił się w sklep wielobranżowy – wprowadziliśmy do sprzedaży zabawki, kosmetyki, akcesoria sportowe. Nowe produkty sprzedają się bardzo dobrze, dlatego poszerzamy ofertę o kolejne – wyjaśnia Anna Bogdańska, prezes Merlin.pl. – Pozyskaliśmy do współpracy zarówno znane polskie i zagraniczne marki odzieżowe, jak i te, których produkty trudno kupić w sieci. Nasza oferta zbudowana jest z myślą o Klientach ceniących szeroki wybór, markowe produkt i wysoką jakość – dodaje.
Sklepowi zależało na pozyskaniu firm, których odzież jest niedostępna w Polsce, jak niemiecka marka młodzieżowa Broadway czy włoska marka dziecięca Manai, jak i tych, których jeszcze nie można kupić przez internet.
Merlin.pl nawiązał współpracę m.in. z dobrze znanymi internautkom markami Nife czy Figl. W ofercie sklepu dostępne są w bardzo atrakcyjnych cenach tak uznane marki, jak Mexx, S.Olivier czy Rinascimento. W ofercie bielizny znaleźć można produkty Obssesive, Vanilla, Pompea, Italian Fashion, a w dodatkach Wittchen. Merlin.pl wychodzi naprzeciw również bardziej wymagającym Klientom – z myślą o nich wprowadził do sprzedaży seksowną bieliznę dla kobiet w ciąży Hot Milk oraz odzież w dużych rozmiarach marki Studio.
Ceny odzieży i akcesoriów są minimum 10 proc. niższe od cen rynkowych, w planowanych akcjach promocyjnych będzie można je kupić nawet o 70 proc. taniej.
Przymierzaj i kupuj bez ryzyka
Klientom sklepów internetowych przysługuje 10 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny, najczęściej jednak muszą pokryć koszty odesłania produktu. Wraz z uruchomieniem nowego działu, Merlin.pl prowadzi akcję „Przymierzaj i kupuj bez obaw!”. Merlin.pl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i gwarantuje nie tylko zwrot pieniędzy za zakupiony produkt, ale również zwrot kosztów jego odesłania.
Tą akcją chcemy przekonać tych Klientów, którzy obawiają się kupowania odzieży w sieci. Jeśli zakupiony produkt okaże się nie taki, jak się spodziewali, mogą go zwrócić,a koszty jego odesłania zostaną zwrócone– wyjaśnia Anna Bogdańska.