Eksperci Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. docenili wysokie standardy działalności MCX Telecom w odniesieniu do następujących kryteriów :
- skuteczna realizacja przyjętej polityki jakości,
- pozytywny odbiór działalności firmy przez klientów, pracowników oraz otoczenie społeczne,
- klarowność stosowanych procedur zapewniających firmie sprawne funkcjonowanie,
- wysoki stopień zaangażowania kadry w osiąganie celów jakościowych,
- dbałość o zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług,
- efektywność zarządzania organizacją,
- nieustanne dążenie do optymalizacji pracy.
Konkurs skierowany jest głównie do sektora małych oraz średnich firm i cieszy się blisko 7 letnią tradycją. Jego organizatorzy stawiają na promocję najlepszych polskich przedsiębiorstw. Tych, którym prześwieca jasno określony cel – najwyższa jakość pracy, produkcji i zarządzania. Nad właściwą i trafną oceną przedsiębiorstw czuwa patron merytoryczny programu – Polskie Centrum Badań i Certyfikacji z Warszawy. Dzięki intensywnej pracy nad ciągłym polepszaniem jakości usług świadczonych przez MCX Telecom, firmie udało się dołączyć do prestiżowego grona laureatów.