Maxi Zoo Polska uruchomiła kolejny etap swojej najnowszej kampanii “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” pt. “Wielka obniżka na ponad 500 produktów”. Dzięki niej opiekunowie zwierząt znajdą w ofercie sieci pół tysiąca produktów w niższych cenach. Kampania wystartowała 6 września i potrwa do 3 października.
Celem, jaki przyświecał Maxi Zoo podczas startu kampanii “Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu” było zwiększanie świadomości wokół sposobów na oszczędzanie. Oferty promocyjne, kupony rabatowe, czytanie etykiet, czy przeliczanie produktów pod kątem ceny za kilogram to tylko kilka z nich.
“Wielka obniżka na ponad 500 produktów”
Kolejny etap kampanii jest wynikiem starań sieci na obniżenie cen produktów ze swojej oferty. Mimo wzrostu kosztów Maxi Zoo stara się, aby klienci mieli możliwość kupowania artykułów dla swoich pupili w atrakcyjnych cenach. Dlatego przecenia 500 produktów i daje opiekunom możliwość kompleksowego wyposażenia zwierząt z rabatem.
Nie ma co ukrywać, aktualnie najważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie jest cena. Zmiany postaw konsumenckich, spadek popytu na droższe towary, czy w końcu znaczny wzrost sprzedaży zamienników produktów to odpowiedzi na obecną sytuację rynkową. Statystyki pokazują, że w polskich gospodarstwach domowych jest więcej zwierząt niż dzieci. Łatwo wyciągnąć z tego wniosek, że pupile są traktowane, jako członkowie rodzin. Opiekunowie nie powinni mieć zatem dylematów podczas zakupów pełnowartościowego pokarmu niezbędnego do ich prawidłowego rozwoju. Stąd nasza kontynuacja kampanii, dzięki której chcemy wspomnianych przeze mnie dylematów uniknąć. Wzrost kosztów surowców i podstawowych opłat czujemy również my, ale wypracowana wcześniej strategia pozwala nam obniżać ceny. Dowodem tego jest właśnie nasza najnowsza kampania, w której przeceniliśmy 500 produktów znajdujących się w ofercie Maxi Zoo. To artykuły z różnych kategorii i każdy opiekun znajdzie coś dla swojego pupila – mówi Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.
Maxi Zoo radzi, jak kupować z korzyścią
Kupowanie produktów w korzystnych cenach jest obecnie trudniejsze, ale dalej możliwe. Kluczem jest sięganie po sposoby na oszczędzanie, jakie oferuje dana sieć. Maxi Zoo od lat rozbudowuje system pozwalający na zakupy w atrakcyjnych cenach.
Oferowanie korzystnych cen jest dla nas ważne. Niezmienna od lat domena brzmi – być jak najbliżej klienta. Chcemy budować jego pozytywne doświadczenia zakupowe, dostosowujemy formaty tak, aby gwarantowały najwyższy komfort naszym odwiedzającym oraz rozbudowujemy ekosystem usług w naszych sklepach. Dążymy do tego, żeby opiekunowie pupili mogli liczyć na ich pełną opiekę w każdej naszej lokalizacji. Elementem strategii jest też dbanie o korzystne ceny. Od ubiegłego roku rozwijamy aplikację Maxi Zoo, która daje użytkownikom wiele korzyści. Przede wszystkim rabat Friends, czyli 5% zniżki na każdorazową transakcję. Oprócz tego można w niej znaleźć aktualne gazetki oraz informacje o ofertach promocyjnych. Na bieżąco dodawane są do niej kupony rabatowe czasem nawet z kilkudziesięcioprocentowymi zniżkami. Monitorowanie aplikacji może realnie przełożyć się na wartość koszyka, dlatego zachęcam do jej pobierania. – podsumowuje Wojciech Kamiński.
Kampania “Wielka obniżka na ponad 500 produktów” wystartowała 6 września i potrwa do 3 października. W jej trakcie klienci będą mogli kupować produkty w niższych cenach, nie tracąc jednocześnie na ich jakości.
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 100 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 14 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024″, nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022″ oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku”, które zostało przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.