Hasło towarzyszące najnowszej kampanii Marsjanek wskazuje na pozytywne i potwierdzone wynikami badań działanie zestawu multiwitamin i składników mineralnych – cenionego przez specjalistów i rodziców oraz lubianego przez dzieci. Kreacja dotyczy preparatu wzmacniającego odporność Marsjanki z kompleksem Imunactiv®, który swoim składem ma zapewnić wzmocnienie odporności dzieciom w wieku od lat siedmiu. Dlatego też scenariusz reklamy nawiązuje do rozpoczętej niedawno nauki w szkole i zbliżającej się jesiennej aury.
30-sekundowy spot telewizyjny, utrzymany w radosnej i kolorowej konwencji, przedstawia chłopca, który tuż przed wyjściem do szkoły, dzięki otrzymanej od mamy porcji Marsjanek, ma energię by sprostać codziennym wyzwaniom bez obaw o jesienną niepogodę. Znakiem rozpoznawczym ochronnego działania preparatu jest fluorescencyjna poświata emanującą z emblematu Marsjanina na plecakach chłopca i spotkanej w drodze do szkoły dziewczynki. Końcowa część filmu przedstawia statek kosmiczny, z pokładu którego przyjazne Marsjanki informują o nowej zabawce dołączanej do dużego opakowania preparatu, jaką jest Nagrywający Kosmodługopis.
Kampania telewizyjna obejmie swoim zasięgiem ogólnopolskie stacje telewizyjne i programy tematyczne, takie jak TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Info oraz AtMedia. Spot jest adaptacją spotu przygotowanego przez czeską agencję Comtech. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative, a za działania PR odpowiada agencja Open Media.