Już po raz szósty konkurs Jakość Roku wyłoniła liderów spośród polskich przedsiębiorstw, którym prześwieca jasno określony cel – najwyższa jakość pracy, produkcji i zarządzania. Nad właściwą i trafną oceną przedsiębiorstw czuwa Patron merytoryczny programu – Polskie Centrum Badań i Certyfikacji z Warszawy. To właśnie eksperci ds. jakości, od lat pracujący w tej organizacji, oceniają zgłaszających się uczestników. Do zakończonej właśnie edycji przystąpiło blisko 250 polskich podmiotów gospodarczych. Część z nich pozytywnie przeszła konkursową weryfikację. Podstawowym kryterium wyboru laureatów konkursu jest podejście przedsiębiorstw do kwestii zarządzania jakością, a także uwzględnienie wysokich standardów w misji przedsiębiorstwa.
Nie bez znaczenia jest także zaangażowanie pracowników firmy w utrzymanie jakości na stałym poziomie, jak i nieustanne dążenie do optymalizacji pracy. SCA Hygiene Products, właściciel marki Tork od lat skupia się na wysokich standardach produktów oraz polityce proekologicznej. Misją społeczną firmy jest aktywne propagowanie higieny mycia rąk. Tork zapewnia także bezpieczne dla zdrowia rozwiązania sanitarne mające szerokie zastosowanie w miejscach publicznych, w tym kompleksową opiekę na wielu płaszczyznach w branży HoReCa. Solidne i profesjonalne urządzenia marki Tork to doskonałe rozwiązanie dla sektorów przemysłowych, w których priorytetem jest jakość i wygoda użytkowania.
Organizatorzy konkursu docenili klarowność stosowanych procedur, realizację przyjętej polityki jakości, jak i pozytywny odbiór firmy przez klientów i pracowników.
"Czym jest jakość? Jak ją definiować? To dylemat, przed którym stoimy od bardzo dawna. Już starożytni rozważali pojęcie jakości. Platon, uważany za twórcę i wyraziciela pierwszych projakościowych idei, określał jakość jako pewien stopień doskonałości. I choć od tamtej pory upłynęły tysiąclecia, to ta teza nie straciła nic ze swojej aktualności! Dzisiaj nadal próbujemy do tej doskonałości dążyć. Konkurs Jakość Roku promuje dążenie do doskonałości, której – co prawda jak powiedział pewien chiński filozof – osiągnąć się nie da ale trzeba i należy do niej zmierzać. Takie podejście do biznesu i konsumentów daje przewagę konkurencyjną" – powiedział Marcin Kałużny, organizator konkursu.
O firmie SCA
SCA jest globalną firmą higieniczną i papierniczą, która rozwija, produkuje i dystrybuuje produkty higieny osobistej, papierowe, opakowania oraz produkty drzewne, z obrotem ponad 11,5 mld euro. Grupa SCA zatrudnia około 52,000 pracowników w 60 krajach na świecie. Portfolio marek higienicznych obejmuje takie globalne marki jak Tena i Tork, a także marki lokalne: Tempo, Zewa, Velvet, Libero, Libresse i Edet. Rozwiązania higieniczne SCA są spotykane w ponad 90 krajach. Więcej informacji o SCA znajdziesz na sca.com.
O marce Tork
Marka Tork obejmuje kompletną ofertę produktów i usług związanych z higieną i utrzyma-niem czystości w toaletach w miejscach publicznych, służbie zdrowia, segmencie HoReCa i przemysłowych miejscach pracy. Dzięki doświadczeniu i znajomości kwestii higieny, Tork jest docenianym partnerem biznesowym w ponad 90 krajach. Tork jest globalną marką w portfolio firmy SCA. Najnowsze informacje o marce i produktach Tork znajdziesz zawsze na tork.pl.