18 stycznia 2012 roku Rada Nadzorcza spółki Marka S.A. wyraziła zgodę na emisję obligacji serii A. Pozyskany w ten sposób kapitał ma pomóc w dalszym rozwoju terytorialnym Spółki. Emisja zostanie skierowana do inwestorów, którzy złożą zapis o wartości powyżej 50 tys. euro. Marka S.A. zamierza pozyskać do 15 mln zł, które zostaną przeznaczone na uruchomienie nowych biur sprzedaży w kolejnych miastach Polski: Gdańsku, Toruniu, Łodzi i Krakowie oraz dokapitalizowanie wszystkich placówek. Tym samym Spółka będzie funkcjonować w większości regionów kraju. Do tej pory Marka S.A. systematycznie umacniała swoją pozycję na terenie województwa lubelskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego oraz warmińsko-mazurskiego.
Marka S.A. realizując strategię ekspansji regionalnej zwiększa również liczbę pracowników. Obecnie ze Spółką współpracuje ponad 300 przedstawicieli handlowych i w najbliższym czasie ich liczba ma znacząco wzrosnąć.
„Zgoda Rady Nadzorczej na emisję obligacji jest kolejnym ważnym krokiem w historii naszej Spółki. Dzięki pozyskanym środkom chcemy utrzymać wysoką dynamikę rozwoju z ostatnich latach oraz objąć zasięgiem swojej działalności teren całego kraju.”– powiedział Krzysztof Jaszczuk, Prezes Zarządu Marka S.A.
Firma pożyczkowa z Białegostoku w ciągu kilku lat stała się jednym z liderów rynku pożyczkowego. Marka S.A. specjalizuje się w szybkich i niewysokich pożyczkach gotówkowych na konto i dostarczanych do domu.
W związku z emisją obligacji Spółka przyśpiesza termin publikacji raportu okresowego. Wyniki finansowe za ostatni kwartał 2011 roku będą opublikowane 24 stycznia 2012 roku.
Informacje o spółce:
Marka S.A. to doświadczona instytucja finansowa, specjalizująca się w dostarczaniu szybkich pożyczek gotówkowych z obsługą w domu klienta. Firma oferuje pożyczki o wartości od 200 do 2 000 zł na okres od 2 do 60 tygodni, przy czym pożyczki o dłuższym okresie spłaty (40-60 tygodni) oferowane są stałym i lojalnym klientom. W połowie września 2011 roku do oferty firmy wprowadzono nowe produkty tj. pożyczki na 15 oraz 30 dni, które wzbogaciły i uatrakcyjniły dotychczasową ofertę. Według danych na koniec 2011 roku Spółka posiadała ponad 12 tys. klientów ( 13,1 tys. aktywnych umów).