w , , , ,

Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Herbuś i Piotr Bukowiecki.

Komfort – ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w związku. W rolach głównych wystąpią znana aktorka i tancerka Edyta Herbuś oraz jej partner, producent telewizyjny Piotr Bukowiecki.

„Na Komfortowej” to lekka i pełna humoru opowieść o parze, która postanawia zmierzyć się z wyzwaniem kompleksowej rearanżacji domu. Wspierani przez barwne postacie: architekta wnętrz, terapeutę, majstra budowy oraz przede wszystkim doradców i ekspertów sklepów Komfort, bohaterowie w zabawny i przystępny sposób pokazują codzienne zmagania związane z remontem. 

Subtelna obecność marki Komfort w fabule dodaje autentyczności produkcji. Scenografia, wykorzystująca produkty dostępne w ofercie sklepów – od podłóg i listew, po meble i dodatki – nie tylko nadaje realizmu, ale także inspiruje widzów do odkrywania nowych rozwiązań aranżacyjnych. Lokowanie produktów zostało wplecione w naturalny sposób, ukazując, jak asortyment marki może stać się częścią każdej domowej metamorfozy.

Serial „Na Komfortowej” to element innowacyjnej strategii marki, której celem jest wyjście poza tradycyjne ramy promocji produktów z kategorii łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie. Dzięki lekkiej, komediowej formie Komfort zbliża się do swoich klientów, oferując im rozrywkę, ale także świeże pomysły do urządzenia ich własnych czterech kątów.

„Decydując się na tę produkcję, postawiliśmy na coś znacznie więcej, niż tradycyjne podejście do reklamy. „Na Komfortowej” to historia pełna autentyczności, która łączy humor z inspiracjami wnętrzarskimi. To również dowód, że Komfort potrafi zaskakiwać – nie tylko jako ekspert w dziedzinie remontowej, ale także jako twórca angażującego i przystępnego contentu. Chcemy pokazać, że dom to nie tylko przestrzeń do życia, ale także miejsce, które odzwierciedla nasze relacje i emocje” – mówi Magdalena Stępień, Chief Marketing Officer w Sklepy Komfort S.A.

Produkcja oraz koncepcja serialu to efekt współpracy marki Komfort, pełniącej rolę partnera strategicznego, oraz StudioCity, które było odpowiedzialne za scenariusz i reżyserię. „Chcieliśmy stworzyć format, który nie tylko promuje markę, ale także angażuje i bawi widzów. Zainspirowaliśmy się ideą love brandu, wnosząc coś nowego i świeżego na rynek reklamy” – komentuje Piotr Bukowiecki, producent serii.

Za strategię oraz realizację kampanii w zakresie Facebook Awareness i YouTube In-Stream odpowiada agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon. 

Pierwszy odcinek jest już dostępny na kanale YouTube marki od 9 grudnia, a kolejne będą publikowane co tydzień w poniedziałki.

Link do premiery pierwszego odcinka: https://komfort.pl/st/na-komfortowej

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w ponad 160 salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.

Napisane przez InformacjeLabcon

Świąteczny Stream Charytatywny. Maraton dobrych uczynków i grania w gry

Klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem w contact center