Znana na wielu rynkach europejskich i amerykańskich marka z powodzeniem zdobywa polski rynek. Profesjonalne podejście do klienta, fachowe doradztwo oparte na najnowszych trendach i znajomości świata mody i urody to gwarancja uznania w oczach klientów, których grono w Polsce stale się powiększa.
Nastrojowa hiszpańska muzyka, wieczorem lampka dobrego czerwonego wina pozwalają klientom zrelaksować się i poświęcić kilka dłuższych chwil na pielęgnację włosów i zmianę stylizacji.
W dniu otwarcia można było skorzystać z bezpłatnych konsultacji dotyczących pielęgnacji włosów, otrzymać drobny upominek i co najważniejsze wykonać usługę fryzjerską ze zniżką.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity