Wybór zarządzającego działem usług obcojęzycznych odbył się w drodze konkursu wewnętrznego. –„ Rekrutacja wewnętrzna daje możliwość poznania pracowników z zupełnie innej strony, a nawet odkrycia nie zauważonych wcześniej talentów – powiedziała Małgorzata Walczak – kierownik HR. Decydując się na rekrutację wewnętrzną mieliśmy świadomość, że szukamy osoby z predyspozycjami, a niekoniecznie gotowymi kompetencjami, ale jednocześnie nastawionej na rozwój. Jednocześnie chcemy promować w organizacji trend "Możliwości budowania i kształtowania swojej kariery". Marcin to doskonały przykład sukcesywnej i sumiennej pracy od stanowiska konsultanta do managera. Bardzo dobry przykład dla wszystkich pracowników, na każdym szczeblu naszej organizacji”
Marcin Kuźma ukończył studia na wydziale Ekonomii w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej. W ramach stypendium i europejskiego programu LLP Erasmus przez rok studiował w austriackiej uczelni wyższej Fachhochschule Salzburg – University of Applied Science. Wcześniej spędził rok w Australii, gdzie uczęszczał na kurs języka angielskiego, pracował oraz podróżował. To znakomicie wpłynęło na znajomość języka, doświadczyło go życiowo oraz w dużej mierze ukształtowało jego osobowość. Studiował tez na Uczelni Vistula na wydziale ekonomii, również w języku angielskim.
Marcin wyczynowo gra w badmintona i bierze udział w licznych turniejach i zawodach akademickich. Ostatnio zaczął się też wspinać. Interesują go nowe technologie oraz kulinaria – bardzo lubi gotować i eksperymentować w kuchni.
W Call Center Poland pracuje od 2009 roku, zaczynając jako konsultant w anglojęzycznych projektach. Później jako lider był odpowiedzialny za koordynowanie zespołu i realizowanie obcojęzycznych kampanii telemarketingowych. Ostatnio na stanowisku Project Managera był odpowiedzialny za wdrażanie, realizację i wyniki finansowe projektów.