Wasilijew wcześniej związany był z Biurem Reklamy Grupy Allegro i GG Network jako Ekspert ds. produktów reklamowych, gdzie odpowiadał za wdrożenia reklam do mobilnej wersji komunikatora GG.
– Zawodowy profil Macieja świetnie pasuje do naszego nowego projektu wydawniczego. Jego doświadczenie wyniesione z wydawnictw prasowych, połączone z dużym wyczuciem rynku interaktywnego i mobilnego w szczególności świetnie rokuje – podkreśla Łukasz Mroczek, odpowiedzialny za reklamę w dziale Digital Publishing utworzonym w spółce Yellow Hat. Magazyn iAM, za którego sprzedaż reklam do klientów bezpośrednich będzie odpowiedzialny Maciej Wasiljew, zadebiutował we wrześniu jako pierwszy magazyn kobiecy stworzony wyłącznie na tablety. Luksusowy, lifestyle’owy, dla nowoczesnych kobiet, zbiera od startu doskonałe oceny rynku. Zarówno treściowa zawartość magazynu jak i wielowarstwowy sposób jej podania, interaktywność i śmiały model biznesowy, w którym wartościowe treści dystrybuowane są za darmo świadczą o nowatorstwie jego pomysłodawców.
Nowy Sales Manager – Maciej Wasiljew pracę w mediach rozpoczął sześć lat temu w wydawnictwie Media Express (dziś Murator SA) w dziale sprzedaży bezpośredniej. Był autorem kilku reklamowych dodatków specjalnych do wydania głównego Super Expressu. Następnie był odpowiedzialny za sprzedaż produktów mobilnych w Telecom Media. Swoją wiedzę i doświadczenie rozwijał jako Sales Director w agencji interaktywnej Kalicińscy.com
Już w pierwszym numerze iAM obecne reklamowo są takie marki jak m.in.: Timotei, który został partnerem wydania, Adidas, Fiat, Tissot, General Motors, Oceanic, National Geographic oraz Twinnigs.