Obecnie klienci przyzwyczajeni są do szybkiej formy kontaktu za pośrednictwem komunikatorów internetowych czy sms’ów. Coraz częściej również szukają informacji o produktach i usługach w Internecie – chcąc rozwiać swoje wątpliwości i uzyskać szybką odpowiedź. Z myślą o takich klientach, Europ Assistance Polska wprowadziła nową formę kontaktu z klientem – live chat, który umieszczony został na stronie www.europ-assistance.pl. Chat jest rodzajem prostego komunikatora, służącego wymianie informacji między klientami, a konsultantami. Za jego pośrednictwem, klienci mogą zgłosić nową sprawę, zapytać o już istniejącą, czy zasięgnąć informacji na temat produktów.
Nowe rozwiązanie zostało wprowadzone, szczególnie z myślą o klientach przebywających poza UE, gdzie koszty połączeń telefonicznych są bardzo wysokie. Mając dostęp do WiFi w hotelu lub pakiet danych w roamingu, klienci mogą rozmawiać z konsultantami bez dodatkowych kosztów. Oczywiście tę formę kontaktu, będzie można wykorzystać również przebywając w Polsce, jako alternatywę dla połączenia telefonicznego. To rozwiązanie szczególnie sprawdzi się w szczycie sezonu, gdy zgłaszanych spraw jest bardzo dużo. Konsultanci dzięki nowej formie kontaktu, będą mogli rozmawiać z kilkoma klientami jednocześnie, co zdecydowanie przyspieszy realizację usługi.
– Chat jest pierwszym z szeregu rozwiązań, które firma wprowadza w ramach komunikacji z klientem przy pomocy kanałów cyfrowych. W najbliższym czasie będzie miał też swoją premierę Messenger bot, a niedługo później – aplikacja webowa. Ostatni z projektów wprowadzających cykl usprawnień zostanie wdrożony w połowie roku. Wierzymy, że cały pakiet zdecydowanie usprawni obsługę klientów i przyczyni się do odczuwalnej poprawy ich doświadczeń w kontakcie z Centrum Alarmowym. – mówi Piotr Michałek, Menadżer ds. Projektów i Wdrożeń Europ Assistance Polska.
Skorzystanie z chatu jest bardzo proste. Umiejscowiony jest w prawym dolnym rogu strony www.europ-assistance.pl jako ikonka. Po jej kliknięciu wyświetli się okno do wpisania tematu rozmowy oraz danych osobowych (opcjonalnie). Następnie klient od razu może porozmawiać z konsultantem. Usługa dostępna jest 24/7.
Live chat to usprawnienie wprowadzone w ramach cyfryzacji procesów, które są obecnie osią strategii Europ Assistance Polska. Taka koncepcja to korzyści w wielu obszarach — podwyższenie jakości usług, usprawnienie procesów operacyjnych oraz racjonalizacja kosztów.
Więcej informacji:
Magdalena Frańczak
p.o. PR & Marketing Manager
Tel. + 48 (22) 205 50 04
E-mail: [email protected]
Grupa Europ Assistance, twórca idei assistance i założyciel tej branży na świecie, powstała w 1963 roku. Dziś jest jednym z liderów w zakresie kompleksowych usług assistance – niesienia natychmiastowej pomocy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w każdym miejscu na świecie.
Działalność Grupy Europ Assistance obejmuje szeroko rozumianą pomoc assistance przede wszystkim w czterech dziedzinach: Podróż, Zdrowie, Samochód, Dom i Rodzina. Jednym z priorytetowych obszarów jej wzrostu jest stałe rozszerzanie palety usług z zakresu assistance medycznego, uwzględniających zmieniające się preferencje klientów oraz trendy społeczno-demograficzne, wynikające m.in. z postępującej urbanizacji, wzrostu mobilności społeczeństwa oraz rosnącej średniej długości życia.
Więcej informacji na temat Europ Assistance można znaleźć na stronach: www.europ-assistance.com www.europ-assistance.pl