Kolekcja Claudia&Top Secret to efekt wspólnych działań zespołu projektowego marki Top Secret i redakcji miesięcznika Claudia. Składa się ona z jesiennych ubrań i dodatków, obejmujących w sumie 63 modele i 120 tys. sztuk – w tym 37 modeli ubrań oraz 26 modeli ubrań i akcesoriów. Największe zainteresowanie kolekcją widać w czasie jej najintensywniejszej promocji, czyli w październiku. „Trafiliśmy z kolekcją, która widać, że bardzo spodobała się klientkom. Dużą sprzedaż limitowanego asortymentu odnotowaliśmy w trakcie dwóch specjalnych akcji promocyjnych zrealizowanych w warszawskim Wola Parku oraz Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Zarządu Top Secret Sp. z o.o. Kolekcji towarzyszy specjalny kupon rabatowy -25% dla czytelniczek Claudii, z którego skorzystało już blisko 10 tys. osób.
„Poprzednia współpraca z miesięcznikiem Claudia i wykorzystanie synergii siły marek okazała się trafiona. Dzięki temu poza wzajemnymi korzyściami wizerunkowymi pozyskaliśmy nową grupę klientek oraz zwiększyliśmy sprzedaż.” – powiedział Michał Kałużyński. Miesięcznik Claudia jest jednym z najpoczytniejszych i najbardziej popularnych magazynów kobiecych, którego czytelnictwo sięga blisko 3 mln. Kolekcja prezentowana jest na łamach październikowego numeru Claudii w specjalnej sesji zdjęciowej i na okładce.
Kolekcja oparta jest na nurcie minimalizmu i kontrastów – czerni i bieli. W ofercie znajdują się sukienki, koszule, bluzki i swetry w prostych, graficznych formach. Kolekcja uzupełniona jest o neutralne odcienie beżu i kremu oraz o mocny turkus i skórzane elementy.