w

Lifting wystroju salonów Top Secret

„Głównym założeniem architektów Top Secret było dostosowanie aranżacji i klimatu wnętrza do oczekiwań klientów oraz zastosowanie nowych rozwiązań i, co ważne dla Grupy oraz naszych franczyzobiorców, utrzymanie kosztów adaptacji sklepów na poziome dotychczasowych realizacji otwarć. Zmiany uatrakcyjnią i ułatwią klientom dokonywanie zakupów, co naszym zdaniem wpłynie na zwiększenie obrotów poszczególnych placówek ” – powiedział Grzegorz Lipnicki, Wiceprezes Zarządu Top Secret Sp. z o.o. Nowe salony pod marką Top Secret otwierane są w tej chwili przede wszystkim przez partnerów franczyzowych.

Nowa koncepcja salonów została opracowana przez wewnętrzny zespół architektów Top Secret: Monikę Augustyniak – manager projektu, Małgorzatę Skusiewicz i Igę Jarecką.

Nowa aranżacja obejmuje zarówno zmiany w układzie funkcjonalnym salonu, jak i w charakterze jego wnętrza. Uwzględnia potrzebę maksymalizacji swobody klientów podczas zakupów. Obecny projekt określa optymalną lokalizację każdej ze stref w sklepie oraz ich wzajemne zależności. Przestrzeń została symbolicznie podzielona na mniejsze, pomieszczenia przy użyciu częściowo ażurowych ścian, układ przymierzalni natomiast gwarantuje komfort przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Wnętrze sklepu jest jasne, ciepłe i nowoczesne. Nowa aranżacja będzie stosowana we wszystkich nowo otwieranych placówkach pod marką Top Secret. Jednym z najważniejszych zastosowanych zabiegów projektowych jest odpowiednie użycie światła we wnętrzu, które dodaje przestrzeni. Poza wzmocnieniem ekspozycji aktualnego asortymentu, światło podkreśla również trójwymiarowość mebli oraz zmieniającą się fakturę białych ścian i sufitu. Prosty w formie detal stanowią czarne konstrukcje mebli stalowych ocieplonych elementami w odcieniach jasnego drewna. Całość odświeżonego sklepu Top Secret uzupełniają manekiny w kolorze białym pojawiające się na sali sprzedaży oraz na białych, jasnych witrynach.

Pierwszymi sklepami, które otwarte zostały w nowej nowoczesnej odsłonie są lokale w Gorlicach, w Kijowie w C.H. Ocean Plaza, Galerii Ascana w Gorzowie Wielkopolskim oraz sklepy w Szczytnie, Starachowicach, Pruszkowie i Kluczborku.

Avatar photo

Napisane przez Kosmalska Marta

Przedświąteczne zakupy – wybieraj polskie artykuły spożywcze

Nowy serwis ubezpieczeniowy Asecureo.pl