w , ,

Lider sklepów dla zwierząt z nowym formatem 3.0

Maxi Zoo Polska kontynuuje dynamiczne zmiany i otwiera w Toruniu pierwszy, pełnowymiarowy sklep w zupełnie nowym wydaniu. 

Organizacja znana jest z dbania o pozytywne doświadczenia zakupowe swoich klientów i stawia na rozwiązania zwiększające ich komfort. Jedną ze strategicznych zmian organizacji w 2023 roku jest otwieranie kolejnych placówek w nowym formacie 3.0. Pierwszy taki sklep został otwarty 16 lutego w Forcie Wola w Warszawie. Ograniczona liczba m2 nie pozwoliła jednak na maksymalne wyeksponowanie nowości.

Pierwszy, pełnowymiarowy sklep w formacie 3.0 zostanie otwarty 14 czerwca w CH Nowe Bielany w Toruniu. Na powierzchni 450 m2 staną zupełnie nowe, industrialne elementy wyposażenia. Niższe regały zwiększą widoczność, a modułowe meble dadzą dużo większą swobodę przy tworzeniu atrakcyjnych ekspozycji produktowych. Całkowitej zmianie ulegnie również oświetlenie, które nada placówkom jasnej tonacji.

Otwarcie w Toruniu pozwoli sieci Maxi Zoo Polska zaprezentować nowy format w pełnym wydaniu. Od tej pory format 3.0 stanie się standardem i będzie stosowany w każdym kolejnym sklepie. Sieć zaprasza do sprawdzania nowości razem ze swoimi pupilami.

*******

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką. Aktualnie spółka posiada 94 sklepy w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu 2020 roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce – PAYBACK. W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo. Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2022-2023″, nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022″ oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023”, a także “Innowacyjna Sieć Roku”, które zostało przyznane w plebiscycie BLIX AWARDS. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Napisane przez Bartosz Rzepa

VeloBank i Pru nawiązały współpracę i oferują ubezpieczenie „Komfort Życia”

MSI ujawnia pierwszy na świecie dysk SSD o prędkości 14 GB/s – SPATIUM M570 PRO