w ,

LemonMind.com autorem redesignu serwisu korporacyjnego firmy Sprint S.A.

Mewa, sokół, dzięcioł i sowa odpowiadają za konkretne cztery strefy działalności firmy: systemy telekomunikacyjne, IT, sieci teleinformatyczne oraz innowacje. Ptasia symbolika ma za zadanie wyróżnić markę i odświeżyć jej wizerunek. Motywy ptaków będą wykorzystywane do celów reklamowo-prezentacyjnych, a także w komunikacji wewnętrznej. Zmiany w identyfikacji wizualnej wpłynęły również na polepszenie przejrzystości oferty,a także zwiększyły funkcjonalność strony.–Dzięki ptakom udało się znaleźć coś niepowtarzalnego, a jednocześnie uniwersalnegomówi Agnieszka Kamińska, dyrektor ds. marketingu w Sprint S.A., odpowiedzialna za przebudowę strony.

Inspiracje

Wykorzystanie ptasich motywów przez studio LemonMind.com wynikało z przemyślanej i spójnej strategii – Jednym z bardzo istotnych celów projektu było odświeżenie wizerunku firmy Sprint. Zdecydowaliśmy się na dość odważny krok w przypadku firmy technologicznej kierującej swoje usługi do konkretnych i wymagających odbiorców biznesowych. Pomysł łączy ciekawie opracowaną symbolikę z pasją jednego z wiceprezesów firmy oraz prowadzonego przez firmę Sprint projektu ekskluzywnego kalendarza wydawanego jesienią każdego roku, prezentującego najpiękniejsze zdjęcia zrealizowane przez wiceprezesa Grzegorza Zieleńca – tłumaczy Olgierd Mrozik, właściciel studia LemonMind.com.

Nowa strona prezentuje również przebudowaną architekturę informacji, dzięki której użytkownicy serwisu bardziej intuicyjnie odnajdują interesujące ich treści. Dodatkowo zadbano o czytelność i przejrzystość rozbudowanej oferty firmy Sprint, stosując podział na cztery główne obszary działalności.

W celu sprawdzenia wpływu nowej estetyki strony na doświadczenia jej użytkowników studio LemonMind.com przeprowadziło testy, które potwierdziły pomyślność przedsięwzięcia.

Avatar photo

Napisane przez Fast PR

Jazzująca kuchnia i łazienka

Zimowe opony kupisz w e-sklepie