LEGO Friends to seria klocków, przeznaczona specjalnie dla dziewczynek. Nowe zestawy dają możliwości budowania, projektowania, dekorowania, przebudowywania oraz odgrywania ról i scenek w aranżowanym przez dziewczynki świecie. Zestaw umożliwia połączenie walorów zabawy klockami z zabawą lalkami i figurkami zwierząt.
W kampanię rekomendacji zaangażowane są zarówno mamy, jak i córki. Dziewczynki otrzymały zestawy zabawek konstrukcyjnych LEGO Friends oraz prezenty dla swoich koleżanek, które zapraszają na podwieczorek. Zdjęcia ze wspólnej zabawy oraz komentarze są umieszczane przez mamy na otwartym forum. Mechanizm kampanii polega na tym, że mamy dzielą się opiniami swoich córek i ich gości. Przekazują wszystkie uwagi i spostrzeżenia w formie raportów, będących podstawą do badania przeprowadzanego dla producenta przez Streetcom.
Celem kampanii jest dotarcie z produktem do docelowej grupy konsumentów, pozyskanie szczerych rekomendacji produktu oraz wiarygodnych opinii i promocja nowej linii zabawek.