w

Kupcy nagrodzili Pasztet Podlaski

Znamy już wyniki II edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 24 maja br. w Warszawie na Scenie Oficyna w Teatrze Kamienica. Za pośrednictwem ankiety przeprowadzonej przez redakcję „Hurt & Detal” pod nadzorem TNS Polska, kupcy zagłosowali na produkty najchętniej, ich zdaniem, wybierane przez konsumentów. O nagrodę Złoty Paragon walczyło w tym roku ponad 350 produktów.

W kategorii „Wędliny i przetwory mięsne, pasztety” niekwestionowanym liderem okazał się znany i lubiany od wielu lat,drobiowy Pasztet Podlaski DROSED o smaku naturalnym. Statuetkę Złotego Paragonu dla produktu odebrał Roman Musioł, Dyrektor Handlowy DROSED S.A.

Pasztet Podlaski wyróżnia się delikatnym smakiem, niską zawartością tłuszczu oraz łatwością smarowania. Nie zawiera konserwantów, dodatków „E”, elementów wieprzowych, takich jak tłuszcz, oraz glutaminianu. Nie dziwi więc, że jest najczęściej kupowany i znika z półki sklepowej średnio co sekundę. DROSED wykorzystuje do jego produkcji surowce drobiowe pochodzące tylko z własnych zakładów drobiarskich. Pasztet dostępny jest w aluminiowych kubeczkach 50g i 100g oraz puszkach 155g i 195g.

Avatar photo

Napisane przez JBcomm

Grupa Molo wspiera turniej golfowy

Dyskretny urok Trawertynu