w

Kuehne+Nagel i SATS nawiązują strategiczną współpracę w celu usprawnienia łańcucha wartości dla klientów logistyki lotniczej

Kuehne+Nagel i SATS Ltd („SATS”) podpisały niedawno protokół ustaleń (MoU) w celu nawiązania strategicznej współpracy na rzecz usprawnienia łańcucha wartości i zrównoważonego rozwoju w branży logistyki lotniczej.

Obie firmy początkowo współpracowały nad kilkoma udanymi rozwiązaniami typu Proof of Concept w celu optymalizacji obsługi naziemnej przesyłek e-commerce, operacji czarterowych, a także poprawy widoczności przesyłek i szybkości przetwarzania ładunków w przypadku przesyłek o krytycznym znaczeniu czasowym. Celem współpracy między Kuehne+Nagel i SATS, która w kwietniu 2023 r. przejęła Worldwide Flight Services (WFS), największego na świecie dostawcę usług logistycznych w zakresie ładunków lotniczych, jest wspólne opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dla klientów w Azji, Europie i Ameryce Północnej. Pierwsze testy przyniosły zachęcające wyniki, wykazując oszczędność czasu i redukcję touchpointów dla przesyłek Kuehne+Nagel w obiektach SATS.

Yngve Ruud, Członek Zarządu Kuehne+Nagel odpowiedzialny za logistykę lotniczą, skomentował: „Współpraca jest podstawą tego, co robimy w Kuehne+Nagel i jesteśmy bardzo podekscytowani nawiązaniem relacji z SATS. Wykorzystując naszą wspólną wiedzę i globalny zasięg, ulepszamy naszą ofertę usług i nadal tworzymy wartość dla klientów na całym świecie”.

„Zawsze szukamy sposobów na wniesienie dodatkowej wartości dla naszych klientów, aby lepiej im służyć i korzystać z nowych możliwości, jakie oferuje nasza rozwijająca się globalna sieć. Kuehne+Nagel podziela to postępowe podejście i dlatego nasze firmy odchodzą od konwencjonalnych relacji klient-dostawca na rzecz strategicznej współpracy w celu poprawy i zwiększenia wydajności łańcucha dostaw” – powiedział Kerry Mok, Prezes i Dyrektor Generalny SATS.

Zwrot za badanie piersi, różowe śniadanie i stream z mammologiem. Jak międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS wsparła globalny ruch Różowego Października

Zetki aktywne, Silversi oszczędni – Credit Agricole sprawdziło podejście Polaków do oszczędzania