w

Kuehne+Nagel i Capgemini łączą siły w dążeniu do zapewnienia kompleksowej obsługi łańcucha dostaw

Kuehne+Nagel i Capgemini ogłosiły zawarcie strategicznego porozumienia w celu stworzenia wiodącej w branży oferty usług orkiestracji łańcucha dostaw. Dzięki temu będą mogły świadczyć kompleksowe usługi w całej sieci łańcucha dostaw. Umożliwi to firmom zachowanie sprawności w globalnym ekosystemie poprzez tworzenie odpornych, wydajnych i zrównoważonych procesów łańcucha dostaw.

Nowa umowa jest pierwszą tego rodzaju na rynku i łączy wiodące w branży zarządzanie logistyką i wiedzę specjalistyczną Kuehne+Nagel z najnowocześniejszymi możliwościami Capgemini w zakresie inteligentnych operacji łańcucha dostaw (ISCO). Zapewniają one, bazujące na sztucznej inteligencji, kognitywne operacje i podejmowanie decyzji na podstawie danych. Usługa jest skierowana w szczególności do dużych korporacji z sektora konsumenckiego, opieki zdrowotnej i przemysłowego.

Gianfranco Sgro, Członek Zarządu Kuehne+Nagel International AG, odpowiedzialny za logistykę kontraktową i zintegrowaną, komentuje: „Orkiestracja łańcucha dostaw to gorący temat w naszej branży i jest na nią większe zapotrzebowanie niż kiedykolwiek. Kuehne+Nagel i Capgemini podzielają wspólną wizję innowacji i orientacji na klienta. Zaoferujemy naszym klientom najbardziej kompleksowy zestaw usług w zakresie łańcucha dostaw dostępny na rynku. Krok ten w pełni wpisuje się w strategię Roadmap 2026 i Wizję 2030, aby stać się najbardziej zaufanym partnerem w łańcuchu dostaw wspierającym zrównoważoną przyszłość”.

Oliver Pfeil, Dyrektor Zarządzający Capgemini Business Services i Członek Komitetu Wykonawczego Grupy Capgemini, skomentował: „Zakłócenia w łańcuchu dostaw nadal stwarzają nowe zagrożenia dla firm, dlatego coraz częściej poszukują one kompleksowych rozwiązań wspieranych technologią, które pozwolą im poruszać się po tych zakłóceniach i wyprzedzać konkurencję. W Capgemini jesteśmy zaangażowani we współpracę z klientami w zakresie zmiany sposobu zarządzania łańcuchem dostaw. To nowe rozwiązanie z Kuehne+Nagel pomoże nam osiągnąć nową wartość biznesową i zbudować gotowe na przyszłość łańcuchy dostaw dla naszych klientów”.

Przekształcanie łańcuchów dostaw w celu uzyskania korzyści biznesowych

Wykorzystując połączone możliwości Kuehne+Nagel i Capgemini, organizacje mogą czerpać korzyści z płynnego przepływu informacji i wymiany danych, przekształcając swoje łańcuchy dostaw poprzez budowanie większej odporności i zarządzanie ryzykiem, skracając czas cyklu zamówień, usprawniając logistykę i optymalizując zapasy. Zorganizowane łańcuchy dostaw, ze zintegrowanym planowaniem i realizacją, pomagają również obniżyć całkowite koszty logistyki, ograniczyć emisję dwutlenku węgla i zwiększyć odporność na zakłócenia.

Dzięki temu partnerstwu wspólni klienci otrzymują wsparcie w procesach decyzyjnych w celu inteligentniejszego przewidywania i szybszego reagowania na ryzyko lub odchylenia oraz lepszej kontroli łańcucha dostaw.

Avatar photo

Napisane przez Kuehne+Nagel

Grupa Kuehne+Nagel, zatrudniająca ponad 80 000 pracowników w prawie 1300 lokalizacjach w blisko 100 krajach, jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. Kuehne+Nagel z siedzibą w Szwajcarii jest notowana w szwajcarskim indeksie giełdowym SMI. Grupa jest światowym numerem jeden w logistyce lotniczej i morskiej oraz posiada silną pozycję rynkową w logistyce drogowej i kontraktowej.

Kuehne+Nagel jest partnerem logistycznym wybieranym przez 400 000 klientów na całym świecie. Wykorzystując swoją globalną sieć, doświadczenie w logistyce i wiedzę opartą na danych, Grupa zapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie łańcucha dostaw dla globalnych firm i branż. Jako członek Science Based Target Initiative (SBTi), Kuehne+Nagel angażuje się w zrównoważoną logistykę, redukując swój własny ślad środowiskowy i wspierając swoich klientów niskoemisyjnymi rozwiązaniami logistycznymi.

W Polsce działa od ponad 32 lat, świadcząc usługi w 29 lokalizacjach i zatrudniając ponad 1 700 specjalistów.

Oświetlenie wnętrza – jasna sprawa!

Coraz większe znacznie sztucznej inteligencji w motoryzacji i transporcie – RAPORT EFL