IV Europejski Kongres Gospodarczy 2012 odbędzie się między 14. a 16. maja w jedenastu katowickich lokalizacjach. Trzy kongresowe dni wypełnią liczne debaty, spotkania i wydarzenia towarzyszące.
W ponad 100 sesjach tematycznych weźmie udział około sześć tysięcy gości z całego globu.
Tegoroczna kampania zapowiadająca EEC obejmuje, wzorem poprzednich edycji, spoty telewizyjne, publikacje i reklamy prasowe, promocję w internecie, działania w social media, m.in.:fanpage na Facebooku, mikroblogi Twitter i Blip oraz outdoor, marketing bezpośredni i działania PR.
W spotach telewizyjnych do udziału w IV Europejskim Kongresie Gospodarczym zachęcają m.in.: Jerzy Buzek, Przewodniczący Parlamentu Europejskiego w latach 2009-2012; Wojciech Balczun, Prezes Zarządu PKP Cargo; Jan Kulczyk, Przewodniczący Rady Nadzorczej Kulczyk Investments i Piotr Uszok, Prezydent Katowic.
– Skala organizowanego przez nas wydarzenia stale rośnie, w promocję największej imprezy biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej chętnie włączają się osoby z nią związane, mające jednocześnie realny wpływ na kształt gospodarki w Europie. Wspólnie pracujemy nad tym, aby jeszcze bardziej wzmacniać wizerunek i pozycję Europejskiego Kongresu Gospodarczego nie tylko w kraju, ale i za granicą – mówi Wojciech Kuśpik, Prezes Grupy PTWP SA, inicjator EEC.
Patronat medialny nad Europejskim Kongresem Gospodarczym 2012 objęły już telewizje TVN CNBC, TVN24 i TVS; tytuły prasowe: Dziennik Gazeta Prawna, Polska The Times, Polska Dziennik Zachodni, Echo Miasta, Gość Niedzielny, The Warsaw Voice, Trybuna Górnicza, Warsaw Business Journal i Wprost; magazyny branżowe: Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł, Rynek Zdrowia, Rynek Spożywczy oraz portale: wnp.pl, dlahandlu.pl, naszemiasto.pl, nowoczesnafirma.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl, propertynews.pl, rynekzdrowia.pl oraz wyborcza.biz.
Informacje na temat IV Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2012 będą publikowane w mediach tradycyjnych, ale też – podobnie jak w poprzednich latach – źródłem wiedzy o EEC będzie fanpage na Facebooku oraz mikroblogi: Twitter i Blip. Z myślą o multimediach powstał dedykowany kanał youtube.com.
Za zakup mediów i kreację reklam odpowiada organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego, Grupa PTWP SA, wydawca m.in. Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł oraz portalu wnp.pl.
Od pierwszej edycji wydarzenia działania komunikacyjne wspiera agencja Imago Public Relations.
W ubiegłym roku zostały one nagrodzone „Złotym Spinaczem” w kategorii PR produktu.
###
Europejski Kongres Gospodarczy (European Economic Congress – EEC) w Katowicach to największa impreza biznesowa w Europie Środkowej, trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących z udziałem najważniejszych osobistości świata polityki, biznesu, nauki oraz ekonomii.
Podczas EEC 2011, w 100 sesjach tematycznych, debatach i imprezach towarzyszących wzięło udział około 6000 gości z Polski i z zagranicy.
Europejski Kongres Gospodarczy został uznany za forum jednej z najbardziej reprezentatywnych dyskusji o przyszłości Europy, tezy wystąpień najważniejszych uczestników są często cytowane i szeroko komentowane.
Organizatorem Europejskiego Kongresu Gospodarczego, od pierwszej edycji w 2009 roku, jest Grupa PTWP SA, wydawca m.in. Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł oraz portalu wnp.pl.
Więcej informacji o Europejskim Kongresie Gospodarczym 2012 – www.eecpoland.eu
Zapraszamy również:
Facebook: http://www.facebook.com/EECKatowice
Twitter: http://eeckatowice.blip.pl/
Youtube.com: http://www.youtube.com/user/eecpoland
Wirtualne biuro prasowe: http://media.eecpoland.eu/