w , , , , ,

Krzysztof Miruć poleca Senti Ceramica – nowa kampania wizerunkowa marki

Senti Ceramica rozpoczyna współpracę z Krzysztofem Miruciem –  jednym z najbardziej cenionych architektów w Polsce. W ramach kampanii powstała sesja wizerunkowa, materiały wideo oraz specjalnie przygotowane projekty wnętrz, które ukazują potencjał produktów.

Nowe spojrzenie na aranżację pomieszczeń

Senti Ceramica stawia na funkcjonalność i ponadczasowy design, czerpiąc inspiracje z natury, m.in. drewnem, kamieniem, jak również betonem i metalem. W ramach promocji szerokiego portfolio marki powstała wyjątkowa sesja zdjęciowa z udziałem Krzysztofa Mirucia, w otoczeniu produktów Senti Ceramica, której kulisy można zobaczyć w specjalnie przygotowanym wideo. W materiale pokazany jest nie tylko proces powstawania sesji, ale także wypowiedzi przedstawicieli firmy oraz Krzysztofa Mirucia na temat współpracy i inspiracji stojących za kolekcjami.

Oprócz portretowych ujęć architekta, pozującego z płytkami ceramicznymi, kampania obejmuje również inspirujące zdjęcia aranżacji, które pokazują, jak wykorzystać te materiały w nowoczesnych i stylowych wnętrzach. Jedną z inspiracji jest stylowy salon z efektowną ścianą, na której zastosowano płytki imitujące drewno z kolekcji Balton. W efekcie uzyskano przestrzeń inspirowaną ekskluzywnymi kalifornijskimi rezydencjami.

Krzysztof Miruć o współpracy z Senti Ceramica: Jako architekt zwracam uwagę na takie aspekty jak wykonanie produktów, ich funkcjonalność i oczywiście design. Wiem, że dla Senti Ceramica te aspekty są również istotne. Doceniam fakt, że te płytki można stosować w różnych miejscach, zarówno na podłodze, jak i ścianie. Dzięki dużej ofercie wzorów, możemy je dopasować do wielu stylów wnętrzarskich i gustów klientów. Będą one tworzyć harmonijną całość z innymi elementami wyposażenia wnętrza.

Senti Ceramica – natura, design, jakość

Kolekcje Senti Ceramica to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących nie tylko wyjątkową estetykę, ale również wysoką jakość wykonania. Jak podkreśla Marcin Kłos, przedstawiciel marki:

Wybór Krzysztofa Mirucia na ambasadora to naturalna decyzja. Jego dbałość o detale, praktyczne podejście do projektowania oraz umiejętność łączenia stylu z użytecznością doskonale wpisują się w filozofię Senti Ceramica. Oferujemy szeroki wachlarz kolekcji inspirowanych naturą: kamieniem, drewnem, betonem i metalem. Dzięki innowacyjnym technologiom produkcji nasze płytki nie tylko wiernie odwzorowują naturalne materiały, ale także zapewniają wyjątkową trwałość i wszechstronność zastosowań – od łazienek i kuchni po salony i sypialnie.” 

O współpracy

Senti Ceramica buduje swój wizerunek, tworząc i realizując kampanię, obejmującą szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych, digital oraz prasie.  Za strategię contentową, kreację graficzną materiałów i nowej strony internetowej odpowiedzialny był management Krzysztofa Mirucia i Senti Ceramica. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez Studio Tęcza i fotografa Borysa Synaka. Planowanie i zakup mediów online prowadzi agencja mediowa Value Media, natomiast komplementarną obsługą w zakresie advocacy zajmuje się agencja Labcon.

Wyniki sesji i materiały wideo można obejrzeć na oficjalnej stronie marki oraz w mediach społecznościowych.

Więcej informacji na temat współpracy oraz kolekcji Senti Ceramica można znaleźć na stronie www.senticeramica.com.

Napisane przez InformacjeLabcon

Łącznik ul. Suwak i ul. Cybernetyki oraz nowe światła. Służewiec przyspieszył!

Nowa strategia przemysłowa Unii Europejskiej – ekologia i konkurencyjność