w

Kredyt gotówkowy idealny na wakacje – nowa kampania VeloBanku

Wystartowała nowa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.

Nowy spot VeloBanku zachęca, by sprawdzić, jak to jest być w „Świecie Bardziej Velo”, gdzie dzięki wygodnemu i prostemu kredytowi gotówkowemu można zrealizować dodatkowe plany i marzenia, np. wakacyjne. Kredyt gotówkowy posiada atrakcyjne parametry. VeloBank nie pobiera przy nim prowizji, maksymalna kwota to 200 tys. zł, a RRSO wynosi 13,2%. Dużym atutem są dodatkowe środki finansowe na wyciągnięcie ręki. O kredyt gotówkowy w VeloBanku można wygodnie zawnioskować z poziomu bankowości mobilnej i internetowej bez konieczności wizyty w placówce.

Historia pokazana w spocie reklamowym opowiada o rodzinie, która przygotowuje się do wakacji. W wirze planowania urlopu etap finansowy okazuje się prosty i szybki – wybierają kredyt gotówkowy online. Łatwy dostęp do dodatkowych środków pozwala rodzinie skupić się na wspólnym pakowaniu do wyjazdu marzeń.

Jesteśmy bankiem, który wspiera klientów w codziennym życiu. Oferując proste i wygodne rozwiązania finansowe chcemy wspomagać realizację ich pasji i planów. Wakacje to idealny czas, aby zacząć wcielać je w życie. Wymarzony wyjazd warto wykorzystać w maksymalnym stopniu, żeby spędzić go tak jak chcemy i naładować baterie. Czasem na drodze mogą stanąć finanse. Wtedy z pomocą przychodzą dodatkowe środki z naszego szybkiego kredytu. W kampanii pokazujemy, że z odpowiednim wsparciem finansowym jedyne czego może zabraknąć na wakacjach to czasu, aby zobaczyć wszystkie atrakcje – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

Kampania reklamowa VeloBanku potrwa do końca czerwca. 30-sekundowe spoty reklamowe będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Zaplanowano również szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display i komunikację w mediach społecznościowych.

Za kreację odpowiada agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Propeller Film Sp. z o.o. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.

Szczegóły oferty produktów objętych kampanią są dostępne na stronie www.velobank.pl.

Link do spotu: https://youtu.be/EEE_Gunc0c4.

Napisane przez VeloBank

Polski mężczyzna w salonie kosmetycznym – czy znalazł już w nim miejsce dla siebie?

Lekko na duchu i lekko w brzuchu!