GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, uruchomił w ramach platformy Kreator Landing Pages, który umożliwia tworzenie stron docelowych kampanii email marketingowych, PPC czy “display”.
Dzięki nowej funkcjonalności klienci GetResponse mogą budować zaawansowane mikrostrony prowadzonych kampanii bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych.
Dzięki Kreatorowi Landing Pages użytkownicy będą mogli wybrać gotowy szablon strony, który można edytować za pomocą funkcji drag’n’drop (przesuń i upuść). Pozwala ona z łatwością przesuwać, kopiować, zapisywać czy zmieniać rozmiar zdjęć i grafik, dzięki którym strony docelowe nabiorą żywych i przykuwających wzrok barw. W ten sposób edycja grafik zostaje ograniczona do całkowitego minimum.
Strona docelowa zbudowana za pomocą kreatora GetResponse będzie automatycznie zintegrowana z formularzem zapisu. Co więcej, może ona mieć dedykowany adres URL oraz być publikowana również na Facebooku.
Użytkownicy GetResponse będą mogli mierzyć efektywność zbudowanej strony i efekty prowadzonej kampanii – śledzić liczbę odwiedzających, odsłon oraz subskrybentów. Możliwe jest również testowanie różnych layoutów strony oraz mierzenie konwersji danej kampanii.
“Od lat pracujemy nad tym, aby GetResponse było narzędziem, za pomocą którego marketerzy będą mogli prowadzić całościowe kampanie email marketingowe. A Kreator Landing Pages to kolejna funkcjonalność, która zbliża nas w tym kierunku. Strona docelowa jest doskonałym uzupełnieniem kampanii email marketingowej. Nawet najlepszy graficznie newsletter nie osiągnie zamierzonego efektu, jeśli nie będzie prowadził odbiorcy do strony, która ostatecznie przekona go do konwersji.” – mówi Daniel Brzezinski, Dyrektor działu Marketing i Product Development w Implix (GetResponse).
Więcej informacji na temat Kreatora Landing Pages można znaleźć na http://www.getresponse.pl/email-marketing/funkcjonalnosci/kreator-landing-pages.html
Aby korzystać z Kreatora Landing Pages klienci GetResponse będą musieli zapłacić 49 zł brutto miesięcznie, ale w ramach oferty świątecznej nowa funkcjonalność jest dostępna za darmo. Każdy kto założy konto w GetResponse (lub przedłuży działanie konta darmowego) na minimum 12 miesięcy, będzie mógł korzystać z Kreatora bez dodatkowych opłat. Oferta świąteczna jest ważna do 3 stycznia 2013 r. Więcej informacji na temat oferty świątecznej można znaleźć na http://www.getresponse.pl/email-marketing/promo/swieta2012